شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Saturday, 18 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 24293
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 15 فروردین 1402 - 12:33 | 70 بازدید | ارسال توسط :

گزارش سالانه بورس کالا منتشر شد

▫️با جابه‌جایی ۱۵ رکورد تاریخی بورس کالا در ۱۴۰۱ ارزش معاملات از ۱۰۴۸همت عبور کرد. 🔺بررسی معاملات بورس کالای ایران در سال ۱۴۰۱ بیانگر جابه‌جایی رکوردهای تاریخی از سال ۸۶ (زمان تاسیس بورس کالا) تاکنون است؛ارزش کل معاملات با افزایش ۵۸ درصدی به نسبت سال ۱۴۰۰ از ۱۰۴۸ هزار میلیارد تومان (همت) عبور کرد و […]

گزارش سالانه بورس کالا منتشر شد

▫️با جابه‌جایی ۱۵ رکورد تاریخی بورس کالا در ۱۴۰۱ ارزش معاملات از ۱۰۴۸همت عبور کرد.

🔺بررسی معاملات بورس کالای ایران در سال ۱۴۰۱ بیانگر جابه‌جایی رکوردهای تاریخی از سال ۸۶ (زمان تاسیس بورس کالا) تاکنون است؛ارزش کل معاملات با افزایش ۵۸ درصدی به نسبت سال ۱۴۰۰ از ۱۰۴۸ هزار میلیارد تومان (همت) عبور کرد و حجم معاملات بازار فیزیکی هم با افزایش ۵۵ درصدی از ۱۱۷.۷ میلیون تن فراتر رفت.

🔺در سال ۱۴۰۱، ۱۵رکورد تاریخی جابه جا شد که علاوه بر ارزش کل معاملات در حجم و ارزش معاملات بازار فیزیکی، حجم و ارزش معاملات صنعتی و معدنی، حجم و ارزش معاملات پتروشیمی و ارزش معاملات فرآورده های نفتی، شاهد ثبت رکوردهای جدیدی بودیم.

🔺در بازار مشتقه در حجم و ارزش معاملات اختیار معامله و در بازار مالی، در حجم و ارزش معاملات گواهی سپرده کالایی و صندوق های سرمایه گذاری کالایی و ارزش معاملات اوراق سلف موازی استاندارد، رکوردهای تاریخی به ثبت رسید.

https://imereport.ir/xKbW

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.