شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 35888
  پرینتخانه » استانها تاریخ انتشار : 31 فروردین 1403 - 11:49 | 37 بازدید | ارسال توسط :
خط قرمز شورای شهر کرج برای شهردار؛

حضور مدیران وارداتی ممنوع/,پیشکسوتان متخصص در پارکینگ شهرداری خاک می خورند

عضو شورای شهر کرج تاکید کرد: آقای شهردار؛ شهرداری کرج بی‌شمار نیروی انقلابی، تحصیل‌کرده و متخصص دارد اما دیده نمی‌شوند. به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار صدای چراغ امید نیوز؛ حسین سعیدی سیرائی در جلسه کمیسیون تلفیق با انتقاد از عملکرد شهردار کرج، اظهار داشت: شهردار کرج قرار است با ارسال لایحه‌ای، موافقت شورا را برای حضور […]

حضور مدیران وارداتی ممنوع/,پیشکسوتان متخصص در پارکینگ شهرداری خاک می خورند

عضو شورای شهر کرج تاکید کرد: آقای شهردار؛ شهرداری کرج بی‌شمار نیروی انقلابی، تحصیل‌کرده و متخصص دارد اما دیده نمی‌شوند.

به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار صدای چراغ امید نیوز؛ حسین سعیدی سیرائی در جلسه کمیسیون تلفیق با انتقاد از عملکرد شهردار کرج، اظهار داشت: شهردار کرج قرار است با ارسال لایحه‌ای، موافقت شورا را برای حضور برخی مدیران از شهرهای دیگر جلب کند که قطعا با این موضوع برخورد خواهم کرد.

وی با بیان اینکه این موضوع خط قرمز بنده است و با همه توان مقابل آن ایستادگی می‌کنم، افزود: آقای شهردار، شهرداری کرج بی‌شمار نیروی جوان تحصیلکرده و البته مومن و انقلابی دارد بعد شما می‌خواهید از سایر شهرها مدیر بیاورید؟

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر کرج خاطرنشان کرد: بار دیگر می‌گویم که این موضوع خط قرمز من به عنوان عضو شوراست و اگر لازم باشد به صورت عیان در این‌خصوص صحبت می‌کنم.

وی اذعان کرد: پیشکسوتان زیادی در شهرداری کرج حضور دارند که عمده آن‌ها در مدیریت کلان حضور داشته‌اند و امروز در پارکینگ شهرداری خاک می‌خورند!

سعیدی سیرائی یادآور شد: می‌خواهیم سازمان ایجاد کنیم بعد پیشاپیش قرار است از شهر‌های دیگر به عنوان مامور مدیر وارد کنیم؟ قطعا از آبرویم می‌گذرم و مقابل این لایحه می‌ایستم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.