شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Monday, 20 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 36709
  پرینتخانه » اسلایدر صفحه اول, سیاسی تاریخ انتشار : 21 اردیبهشت 1403 - 15:44 | 33 بازدید | ارسال توسط :
سخنگوی ستاد انتخابات کشور خبر داد:

کارکرد مناسب سیستم‌ها در حوزه‌های الکترونیک‌ اخذ رای

سخنگوی ستاد انتخابات با اشاره به 11 هزار و 510 شعبه برای دور دوم انتخابات مجلس گفت: بر اساس نظرات هیات‌های اجرایی این شعبه ها را تجهیز کردیم و انتخابات در این شعبه‌ها ادامه خواهد داشت.
کارکرد مناسب سیستم‌ها در حوزه‌های الکترونیک‌ اخذ رای

به گزارش صدای چراغ امیدنیوز، محسن اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ساعت ۸ صبح فرآیند انتخابات شروع شد و در ۲۲ حوزه و ۱۵ استان، ۹۰ نامزد برای به دست آوردن ۴۵ کرسی باقی مانده مجلس به رقابت پرداختند.

اسلامی با بیان اینکه تمامی گزارش‌ها حاکی از آن است که مشکل خاصی نبوده و در حوزه‌های الکترونیک‌، سیستم‌ها کارکرد مناسبی داشتند، گفت: درخواست ما از مردم آن است که در ساعات اولیه به شعب مراجعه کنند و از موکول شدن مراجعه به ساعات پایانی خودداری کنند.

وی با تاکید بر اینکه عکس‌دار بودن شناسنامه‌ها الزامی نیست و تشخیص هویت تنها بر اساس کد ملی انجام می شود، تصریح کرد: با توجه به مشخص شدن هویت افراد در سامانه نیاز به ثبت اثر انگشت درحوزه های الکترونیک نیست.

اسلامی در ادامه  افزود: متولدین ۲۱ اردیبهشت ۸۵ و قبل از آن می‌توانند رای دهند. کسانی که در مرحله اول رای دادند در دور دوم انتخابات هم می‌توانند صرفا در همان حوزه رای دهند.

سخنگوی ستاد انتخابات گفت: برای تمدید احتمالی زمان انتخابات، پس از ساعت ۱۸، تا سه ساعت تمدید در اختیار وزارت کشور است که با پیشنهاد وزارت کشور به تایید شورای نگهبان می‌تواند زمان انتخابات تمدید شود.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.