شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
درباره ما
  پرینت تاریخ انتشار : 05 بهمن 1399 - 14:07 | 2185 بازدید | ارسال توسط :

 

بنام ایزد یکتا
رسانه غیر بر خط چراغ امید با نامی دیگر ( اقساط ایرانیان) و بصورت مکتوب در هفدهم تیرماه سال ۹۸، پروانه انتشار خود را در زمینه اجتماعی، اقتصادی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده بود ولی به خاطر مشکلات اقتصادی نتوانست این نشریه را منتشر کند. همچنین به دلیل روی آوردن مخاطبان به رسانه های الکترونیکی امتیاز نشریه از مکتوب به الکترونیکی و همچنین نام نشریه در تاریخ اول اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ تغییر کرد.
ماهنامه الکترونیکی چراغ امید که از دی ماه ۱۳۹۹ آغاز بکار کرد و همچنین سایت خبری اش از ابتدای بهمن ماه و در آستانه ولادت با سعادت حضرت زهرا سلام الله علیها و روز زن و به احترام مقام شامخ مادر آغاز بکار کرد.
این سایت خبری مجوز رسمی خودرا با نام صدای چراغ امید نیوز را در تاریخ چهارم اسفند ماه ۱۴۰۰ودر زمینه اجتماعی ، اقتصادی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به زبان فارسی و با صاحب امتیاز و مدیر مسئولی علی شاملو محمودی دریافت کرد.
پایگاه خبری صدای چراغ امید نیوز با بهره گیری از سرمایه اندیشه، صداقت و با تکیه بر توان، خلاقیت، نو آوری جوانان، نوجوانان به عرصه اطلاع رسانی گام نهاد.
رسالت اصلی این پایگاه خبری، توسعه فضای رسانه ای کشور و ارتقای آگاهی های اقتصادی ، ، اجتماعی، فرهنگی ، هنری و صنفی، حوزه شهری ( محله ای)، توجه به کار آفرینان، مخترعان، مکتشفان، نوجوانان، مسائل خانواده، کودک، روان شناسی، حقوقی، حوادث، حوزه ادیان و مذاهب، شورایاری ها و انجمن های محلی با نگاهی نو به نسل جوان و نوجوان و شکل گیری حلقه واسط بین مسئولان، نخبگان و مردم است‌.

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای درباره ما بسته هستند
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.