شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Monday, 20 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 36712
  پرینتخانه » اسلایدر صفحه اول, سیاسی تاریخ انتشار : 21 اردیبهشت 1403 - 16:09 | 33 بازدید | ارسال توسط :
رهبر معظم انقلاب پس از انداختن رای خود به صندوق:

اهمیت مرحله‌ دوم انتخابات کمتر از مرحله‌ اول نیست

رهبر معظم انقلاب اسلامی، انتخابات را نشانه اراده و تصمیم گیری مردم دانستند و تاکید کردند که هر چه مجلس قوی‌تر باشد، امکان کار در کشور بیشتر است و اهمیت مرحله‌ دوم انتخابات کمتر از مرحله‌ اول نیست.
اهمیت مرحله‌ دوم انتخابات کمتر از مرحله‌ اول نیست

به گزارش خبرنگار صدای چراغ امیدنیوز، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پس از حضور در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشتند: انتخابات فی نفسه یک کار اساسی و مهم برای کشور و برای مردم است. انتخابات نشانه‌ حضور مردم و نشانه‌ اراده و تصمیم گیری مردم است.

ایشان در ادامه افزودند: بنابراین وظیفه‌ ملّی هر انسانی که مایل است کشور پیشرفت داشته باشد و به مقاصد بزرگ نزدیک بشود، این است که در انتخابات شرکت کنند. مرحله اول و دوم انتخابات هیچ فرقی با هم ندارد و همان اهمیتی که مرحله اول دارد، مرحله دوم هم دارد.

مقام معظم رهبری یادآور شدند: شما در مرحله اول، تعدادی را انتخاب کردید و فرستادید به مجلس؛ لکن ظرفیت همچنان تمام نشده است. در مرحله دوم، ظرفیت را تکمیل می‌کنید. اگر چنانچه ما آنجا شرکت کردیم -فرض کنید در تهران- تعدادی را انتخاب کردیم و و بقیه ماندند و شرکت نکردیم، درواقع کار را کأنه نیمه تمام رها کردیم. بنابراین اهمیت مرحله‌ دوم کمتر از مرحله‌ اول نیست.

حضرت آیت الله خامنه ای تصریح کردند: ان‌شاءالله که مردم عزیزمان همه شرکت کنند و رأی بدهند و مجلس را تکمیل کنند. هر چه رأی بیشتر باشد مجلس قوی‌تر است. هر چه مجلس قوی‌تر باشد امکان کار در کشور بیشتر است.

خبرنگار: علیرضا نیاکان

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.