شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 35733
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 26 فروردین 1403 - 16:04 | 28 بازدید | ارسال توسط :

پروژه‌های منطقه ۱۴ در سال ۱۴۰۳ با سرعت بیشتری دنبال خواهد شد

امیر یزدی شهردار منطقه، گفت: با تلاش و فعالیت معاونان در حوزه های تخصصی و با همت مضاعف تصمیم داریم روند ساخت و ساز پروژه‌های عمرانی و فعالیت های اجتماعی و فرهنگی را در سطح منطقه با جدیت بیشتر دنبال نماییم. به گزارش روابط‌عمومی‌منطقه۱۴، امیر یزدی افزود: بازدید مستمر از فرآیند پروژه های عمرانی از […]

پروژه‌های منطقه ۱۴ در سال ۱۴۰۳ با سرعت بیشتری دنبال خواهد شد

امیر یزدی شهردار منطقه، گفت: با تلاش و فعالیت معاونان در حوزه های تخصصی و با همت مضاعف تصمیم داریم روند ساخت و ساز پروژه‌های عمرانی و فعالیت های اجتماعی و فرهنگی را در سطح منطقه با جدیت بیشتر دنبال نماییم.

به گزارش روابط‌عمومی‌منطقه۱۴، امیر یزدی افزود: بازدید مستمر از فرآیند پروژه های عمرانی از اقدامات مهم مدیریت شهری است که همواره این اصل را به عنوان مهمترین اقدام مدیریت شهری می دانیم.

وی افزود: در تلاشیم‌ با همت مضاعف تمامی ارکان مجموعه مدیریت شهری منطقه ۱۴ با نظارت بر فرآیند تکمیل پروژه های عمرانی در جهت رفع معضلات پیش رو، به صورت مستمر تا زمان بهره برداری اقداماتی ویژه را طرح ریزی و عملیاتی کنیم.

شهردار منطقه ۱۴ در پایان اهمیت بخشیدن به مطالبات شهروندان  را مهم دانست و تاکید کرد: پروژه‌های در دست اجرا در این منطقه براساس درخواست های شهروندان و در جهت رضایت ایشان احداث می شوند و با تمام توان تا حصول نتیجه وبر روند اجرای درست پروژه‌ها نظارت خواهیم کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.