شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 35954
  پرینتخانه » اجتماعی, اسلایدر صفحه اول تاریخ انتشار : 03 اردیبهشت 1403 - 7:42 | 53 بازدید | ارسال توسط :
با تصویب کمیسیون تلفیق شورای اسلامی کرج

سازمان بوستان ها و فضای سبز از سازمان زیباسازی تفکیک می شود

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج از تصویب طرح اصلاح اساسنامه و تفکیک سازمان بوستان ها و فضای سبز از سازمان زیباسازی در کمیسیون تلفیق خبر داد.
سازمان بوستان ها و فضای سبز از سازمان زیباسازی تفکیک می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای چراغ روشن، جواد چپردار در کمیسیون تلفیق با اشاره به اصلاح اساسنامه و تفکیک سازمان سیما منظر و فضای سبز عمومی اظهارداشت:  این طرح که با پیشنهاد رئیس کمیسیون سلامت،محیط زیست و خدمات شهری و یازده امضای موافق در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۵  از سوی رئیس شورا به کمیسیون تلفیق ارجاع شده بود، در صد و شصت و هشتمین جلسه تلفیق به تصویب رسید.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: مطالعه طرح ادغام یا تفکیک این سازمان ها در دی ماه سال ۱۴۰۱ هنگام بررسی و اصلاح اساسنامه سایر سازمان های شهرداری از سوی ریاست وقت کمیسیون تلفیق به کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری واگذار شده بود .

چپردار بیان کرد: در این جلسه ابتدا تفکیک سازمان زیبا سازی از فضای سبز مصوب شد و سپس نام سازمان زیبا سازی و سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری رای اکثریت آرا را به خود اختصاص داد.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه پیشنهاد مجتبی حاج قاسمی، رئیس کمیسیون تلفیق برای اصلاح اساسنامه و ماده ۸۴ قانون شهرداری ها در سازمان زیبا سازی و ماده ۵۴ قانون شهرداری ها در سازمان فضای سبز به رای گذاشته شد که با اکثریت آرا به تصویب رسید.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج در ادامه افزود: همچنین مقرر شد تا معاونت برنامه ریزی شهرداری، حداکثر تا ۱۵ روز اصلاح اساسنامه را نهایی و برای تصویب به شورای اسلامی شهر ارائه کند.

چپردار تاکید کرد: لازم به ذکر است شهرداری در صورت نهایی و مصوب  شدن اصلاحات اساسنامه سازمان زیبا سازی و سازمان  بوستان ها و فضای سبز شهرداری می بایست اقدامات قانونی از طریق سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور را در دستور کار خود قرار دهد.

وی در پایان یادآور شد: در این جلسه منوچهر غفاری معاونت برنامه ریزی شهرداری از نهایی شدن تغییرات اساسنامه های چهار سازمان از شهرداری کرج بابت کسب درآمد از ماده ۵۴ به ماده ۸۴ قانون شهرداری و تغییر نام سازمان سرمایه گذاری به شرکت سرمایه گذاری که در شصت و پنجمین جلسه کمیسیون تلفیق مصوب شده بود، خبر داد.

خبرنگار: مسیحا اقتداریان

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.