شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 35737
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 26 فروردین 1403 - 16:23 | 31 بازدید | ارسال توسط :

استخدام ۳ قهرمان کشتی کشور در همراه اول

🔹همراه اول به‌عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران در ادامه مسیر حمایت از «ورزش اول کشور»، از استخدام سه قهرمان کشتی آزاد و فرنگی در این اپراتور خبر داد. 🔹بر این اساس «محمدرضا گرایی» دارنده مدال‌های طلای المپیک، طلا، نقره و برنز جهانی در کشتی فرنگی، «محمد نخودی» دارنده دو مدال نقره و […]

استخدام ۳ قهرمان کشتی کشور در همراه اول

🔹همراه اول به‌عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران در ادامه مسیر حمایت از «ورزش اول کشور»، از استخدام سه قهرمان کشتی آزاد و فرنگی در این اپراتور خبر داد.

🔹بر این اساس «محمدرضا گرایی» دارنده مدال‌های طلای المپیک، طلا، نقره و برنز جهانی در کشتی فرنگی، «محمد نخودی» دارنده دو مدال نقره و یک مدال برنز جهانی و «امیرمحمد یزدانی» دارنده دو مدال نقره جهانی در کشتی آزاد، قهرمانانی هستند که با مساعدت مدیرعامل نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور به استخدام همراه اول درآمدند.

🔹فدراسیون کشتی طی این سال‌ها و در رویدادهای مختلف همواره از «همراه اول» به‌عنوان تنها رفیق روزهای سخت این رشته ورزشی یاد کرده است و مدیرعامل اپراتور اول نیز همیشه حمایت از این ورزش پهلوانی با هدف کسب موفقیت‌های بیشتر در عرصه‌های جهانی را رویکرد این اپراتور دانسته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.