شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 35788
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 28 فروردین 1403 - 15:06 | 45 بازدید | ارسال توسط :
شهردار منطقه یک:

سرعت بخشی به اجرای پروژه های شهری اولویت شروع سال است

سرعت بخشی به اجرای پروژه های شهری با ایجاد قراردادهای لازم در ابتدای سال ۱۴۰۳ اولویت اصلی منطقه یک است تا در اردیبهشت ماه شاهد اجرایی شدن پروژه ها باشیم. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه در اولین جلسه کمیته فنی در سال جدید که با حضور […]

سرعت بخشی به اجرای پروژه های شهری اولویت شروع سال است

سرعت بخشی به اجرای پروژه های شهری با ایجاد قراردادهای لازم در ابتدای سال ۱۴۰۳ اولویت اصلی منطقه یک است تا در اردیبهشت ماه شاهد اجرایی شدن پروژه ها باشیم.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه در اولین جلسه کمیته فنی در سال جدید که با حضور معاونان برگزار شد گفت: اکنون فصل مناقصه است و معاونتها تمام سعی خود را بر روی برگزاری به موقع مناقصات گذاشته و در خصوص اعتبارات برنامه ریزی واقع بینانه انجام دهند تا سال ۱۴۰۳ با یک شروع خوب آغاز شود.

او افزود: برای رسیدن به نتیجه مناسب باید معاونت ها، ادارات و دفاتر فنی با هماهنگی کامل پیش بروند تا قراردادها برای مناقصه سریع ارسال و کار شروع شود.

صباغ تاکید کرد: عملکرد هر معاونت در اردیبهشت ماه بر اساس اعتبار و تعداد مناقصه برگزار شده بررسی می شود.

شهردار منطقه یک با اشاره به وضعیت جوی و جغرافیایی منطقه یک خاطر نشان کرد: بیشترین حجم کار در ۶ ، ۷ ماه اول سال متمرکز است تا با شرایط مساعد جوی کارها سریع پیش برود و تعریف قراردادها، مناقصه و عقد قرار دادها به نتیجه برسد.

صباغ تاکید سال جدید را برنامه ریزی دقیق دانست و گفت: اعتبارات اخذ شده با برنامه ریزی دقیق به نتیجه خواهد رسید تا هر ماه شاهد اتمام و بهره برداری پروژه ها در معاونت های مختلف باشیم.

شهردارمنطقه یک افزود: پروژه های نگهداشت حجم بالایی از فعالیت مناطق را به خود اختصاص داده که باید در کنار پروژه های ابنیه، آنها را نیز به خوبی پیش ببریم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.