شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 35730
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 26 فروردین 1403 - 15:58 | 31 بازدید | ارسال توسط :

مجموعه های خدماتی چند منظوره در محلات کم برخوردار گلابدره و سیمین قلعه احداث می شود

تخصیص اعتبار یک هزار میلیارد ریالی به منظور تامین خدمات در محلات کم برخوردار گلابدره و سیمین قلعه با اولویت ساخت و احداث مجموعه های خدماتی چند منظوره در بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری تهران عملی شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، پدرام اخوان معاون شهرسازی و معماری منطقه گفت: پس از تصویب […]

مجموعه های خدماتی چند منظوره در محلات کم برخوردار گلابدره و سیمین قلعه احداث می شود

تخصیص اعتبار یک هزار میلیارد ریالی به منظور تامین خدمات در محلات کم برخوردار گلابدره و سیمین قلعه با اولویت ساخت و احداث مجموعه های خدماتی چند منظوره در بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری تهران عملی شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، پدرام اخوان معاون شهرسازی و معماری منطقه گفت: پس از تصویب و ابلاغ طرح موضعی محلات گلابدره و سیمین قلعه، طی توافق مشترک میان شهرداری منطقه یک و سازمان نوسازی شهر تهران به عنوان کارفرمای پروژه، جهت طراحی و اجرای دو عرصه مذکور و موافقت شورای اسلامی شهر تهران در سال ۱۴۰۲، در حال حاضر به منظور تامین خدمات با اولویت ساخت و احداث مجموعه های خدماتی چند منظوره مشتمل بر کاربری های پارکینگ، آموزشی، درمانی و فرهنگی، مبلغ یک هزار میلیارد ریال اعتبار در بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری تهران ، تخصیص داده شد.

او افزود: ۳ هزار متر مربع از عرصه ۱۳ هکتاری طرح موضعی سیمین قلعه با قابلیت بارگذاری ۲۱ هزار متر مربع در قالب مجموعه چند منظوره پارکینگ، فرهنگی و نیز ۸ هزار مترمربع از عرصه ۳۸ هکتاری طرح موضعی محدوده گلابدره با قابلیت بارگذاری ۲۶ هزار متر مربع در قالب مجموعه چند منظوره پارکینگ، درمانی، فرهنگی، آموزشی در کمیسیون ماده ۵ شهر تهران مصوب و اعتبار بودجه مربوطه در بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری تهران تخصیص و ابلاغ شد.

معاون شهردار منطقه یک گفت: در محدوده سیمین قلعه در مرحله اول توافق با مالک در دستور کار منطقه قرار دارد که در حال انجام مقدمات اولیه است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مذاکرات صورت گرفته با سازمان نوسازی شهر تهران و بازدید از محل، مقدمات انعقاد قرارداد با مشاور، جهت تهیه طرح اجرایی پروژه های مذکور در دستور کار معاونت فنی و عمرانی سازمان نوسازی شهر تهران قرار گرفته است.

اخوان در خاتمه خاطر نشان کرد: محلات گلابدره و سیمین قلعه در محدوده بافت فرسوده منطقه یک واقع شده است و در زمره محلات کم برخوردار منطقه قلمداد می شوند، بر همین اساس پیگیری اجرایی شدن پروژه های مذکور در سال جاری از اولویت های معاونت شهرسازی و معماری منطقه است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.