شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Tuesday, 30 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 35838
  پرینتخانه » استانها تاریخ انتشار : 29 فروردین 1403 - 18:20 | 35 بازدید | ارسال توسط :
علی قاسم پور در حاشیه بهره برداری از اتوبوس های برقی؛

فرسوده بودن و کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی در شأن مردم نیست/ضرورت رعایت قانون برای خرید و استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل ها

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: مخالف استفاده از تکنولوژی جدید اتوبوس های برقی نبودم بلکه مخالفتم درخصوص عدم اخذ مجوزقانونی برای خرید اتوبوس های برقی و هزینه کرد آن برای خرید تعداد بیشتر اتوبوس با استاندارد گازوئیلی بود. به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار صدای چراغ امید نیوز، علی قاسم پور در حاشیه صد و شصت […]

فرسوده بودن و کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی در شأن مردم نیست/ضرورت رعایت قانون برای خرید و استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل ها

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: مخالف استفاده از تکنولوژی جدید اتوبوس های برقی نبودم بلکه مخالفتم درخصوص عدم اخذ مجوزقانونی برای خرید اتوبوس های برقی و هزینه کرد آن برای خرید تعداد بیشتر اتوبوس با استاندارد گازوئیلی بود.

به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار صدای چراغ امید نیوز، علی قاسم پور در حاشیه صد و شصت و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج ضمن قدردانی از اعضای شورای شهر و سازمان حمل و نقل و بار مسافر که در مدت زمان کوتاهی پروژه بهره برداری از اولین جایگاه شارژ خودروهای برقی و ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی را انجام و این اتوبوس های برقی وارد این شهرستان کردند،اظهارداشت :امیدوارم این اتوبوس ها بتوانند بر اساس گفته های دوستان به مردم خدمت کنند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: نگاه اینجانب به اتوبوس بر قی نگاه از نوع مخالفت با استفاده از تکنولوژی جدید و استفاده از جلوگیری فرصت برای جلوگیری از ایجاد آلودگی هوا نبود بلکه دو نگاه و موضوع نسبت به اتوبوس های برقی داشتیم.

قاسم پور بیان کرد: نکته اول اینکه نوع خرید اتوبوس ها بدون عقد قرارداد و اخذ مجوزهای لازم و موارد قانونی اقدام شده است قطع به یقین بایستی برای خرید و استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل ها موارد قانونی رعایت شود لذا بر اساس منویات امامین انقلاب هر کس قانون را رعایت نکند شرع را هم رعایت نکرده است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان کرج به نکته دوم و تعداد ناوگان اتوبوسرانی اشاره کرد و افزود: کلانشهر کرج به شدت با فقر تامین ناوگان حمل و نقل عمومی مواجه است. شاید اعتباری که برای خرید اتوبوس های برقی هزینه شده است می توانستیم ناوگان را با اتوبوس های گازوئیلی دارای استانداردهای برتر افزایش داد و خدمات موثری را برای مردم داشت.

قاسم پور تاکیدکرد : فرسوده بودن و کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی موجبات نارضایتی مردم شده است ان شالله با بهره برداری از اتوبوس های برقی بتوانیم به این نقطه برسیم تا به ما ثابت شود این تکنولوژی خوب است و مردم از آنها بهره مند و درمانی برای زخم کهنه کمبود اتوبوس در شهر باشیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.