شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 28332
  پرینتخانه » یادداشت تاریخ انتشار : 25 مرداد 1402 - 17:19 | 73 بازدید | ارسال توسط :

فرزند مرحوم رحمت اله خسروی، در انتخابات دوازدهم مجلس شورای اسلامی پیش ثبت نام کرد

محمود (نادر) خسروی فرزند مرحوم رحمت اله خسروی، حضور خود را برای انتخابات دوازدهم مجلس شورای اسلامی طی یادداشتی اعلام کرد. بسم الله الرحمن الرحیم باید مردم را برای انتخابات آزاد گذاشت و نباید فردی بر آنها تحمیل شود. بحمداللَّه مردم ما دارای رشد دینی و سیاسی مطلوب هستند و خود افراد متدین و درد […]

فرزند مرحوم رحمت اله خسروی، در انتخابات دوازدهم مجلس شورای اسلامی پیش ثبت نام کرد

محمود (نادر) خسروی فرزند مرحوم رحمت اله خسروی، حضور خود را برای انتخابات دوازدهم مجلس شورای اسلامی طی یادداشتی اعلام کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

باید مردم را برای انتخابات آزاد گذاشت و نباید فردی بر آنها تحمیل شود. بحمداللَّه مردم ما دارای رشد دینی و سیاسی مطلوب هستند و خود افراد متدین و درد مستضعفان چشیده و آگاه به مسائل دینی- سیاسی و همگام با محرومین را انتخاب خواهند کرد. (صحیفه امام، ج‏۲۰، ص: ۲۹۵)

به استحضار مردم شریف آباده، خرمبید، بوانات و سرچهان می رسانم به خواست و پیگیری مردم عزیز و فهیم منطقه از بنده حقیر و از جهت آنکه اینجانب مردم را ولی نعمتان این انقلاب می‌دانم اینجانب وظیفه خود را در قبال شما مردم انجام داده و برای انتخابات دوازدهم مجلس شورای اسلامی پیش ثبت نام کرده‌ام تا با اتحاد درکنار مردم، با مردم و برای مردم راه کسی را دنبال کنم که خدمتگزار شما عزیزان بوده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.