شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 17 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 28325
  پرینتخانه » استانها, اسلایدر صفحه اول تاریخ انتشار : 25 مرداد 1402 - 13:49 | 126 بازدید | ارسال توسط :
به سرپرستی اتاق تعاون البرز:

صنایع دستی ایران برای نخستین بار در سی امین نمایشگاه «مگا شو» تایلند شرکت کرد

رییس انجمن زنان کارآفرین و هنرمند کشور و تعاونگر صنایع دستی و گردشگری اتاق تعاون البرز با حضور در این نمایشگاه گفت: نمایشگاه “مگاشو” تایلند در حالی برگزار شد که برای اولین بار هنرمندان صنایع دستی ایران به سرپرستی تعاونگر صنایع دستی اتاق تعاون البرز در آن شرکت داشته و آثار خود را به نمایش […]

صنایع دستی ایران برای نخستین بار در سی امین نمایشگاه «مگا شو» تایلند شرکت کرد

رییس انجمن زنان کارآفرین و هنرمند کشور و تعاونگر صنایع دستی و گردشگری اتاق تعاون البرز با حضور در این نمایشگاه گفت: نمایشگاه “مگاشو” تایلند در حالی برگزار شد که برای اولین بار هنرمندان صنایع دستی ایران به سرپرستی تعاونگر صنایع دستی اتاق تعاون البرز در آن شرکت داشته و آثار خود را به نمایش گذاشتند.
به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار صدای چراغ امید نیوز، منیژه مختاری تعاونگر صنایع دستی اتاق تعاون البرز  هدف از حضور در این نمایشگاه را پیدا کردن شریک تجاری و همچنین شناساندن توانمندی های ایران در تمام حوزه ها به خصوص صنایع دستی دانست و افزود: آنچه که مهم بنظر می رسد این است که نمایشگاه ها نقش مهمی در ایجاد ارتباط و تبادل اطلاعات از ظرفیت های کشورها را می توانند به منصه ظهور برسانند و این دروازه ارتباطی می توانند بین شرکای تجاری پل همکاری جهت انتقال دانش فنی و همچنین فروش محصولات تولیدی کشور متبوع ایجاد کنند.
وی با اشاره به اهمیت حضور ایران در این نمایشگاه، اذعان داشت: با توجه به این که ایران سرزمین هنرپروری است و ظرفیت بالقوه ای در حوزه های مختلف دارد، این نمایشگاه می تواند یکی از راه‌های ورود کالاهای ایرانی به این عرصه باشد امابشرطی که در رقابت کیفی و کمی حرفی برای گفتن در مقایسه با کالاهای دیگر رقبا داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم در بازارهای جهانی نقشی داشته باشیم باید بتوانیم از کیفیت محصولات رقبای خود آگاه شویم و با نمونه‌های ایرانی مقایسه کنیم. همچنین پیدا کردن مشتری تایلندی می‌تواند چرخ‌های کارخانه‌ها و کارگاه‌های صنایع‌دستی ما را بچرخاند.

این تعاونگر صنایع دستی و گردشگری اتاق تعاون استان البرز از دستاوردهای این نمایشگاه، جلسه و رایزنی مسئول امور زنان تایلند با جمهوری اسلامی ایران برشمرد و گفت: برگزاری جشنواره صنایع دستی با حمایت شهرداری بانکوک از جمله آن بود.
وی همچنین  در پایان تشکر و قدردانی خود را  به عنوان تنها نماینده ایران از سوی اتاق تعاون استان البرز از رایزن جمهوری اسلامی ایران که امکان حضور در این کشور و نمایشگاه« مگا شو» را فراهم کرده بودند ، اعلام داشت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.