شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 33614
  پرینتخانه » یادداشت تاریخ انتشار : 15 بهمن 1402 - 22:33 | 64 بازدید | ارسال توسط :
یادداشت شهردار منطقه ۱۴ به مناسبت ایام الله فجر:

انقلاب ما طلوع نور است و بر بلندای تاریخ ماندگار

ایام الله فجر است؛ ایامی که بیانگر بیش از چهل سال اقتدار، وحدت و برادری، عشق، عزت، ایثار، امید، وفاداری، استکبار ستیزی و ولایتمداری است. ماه دلدادگان عاشقی است که با عشق به کلام و پیام امام راحل (ره) خود را به خط خون و آتش زدند و «گل تکبیر و شهادت» را در همه […]

انقلاب ما طلوع نور است و بر بلندای تاریخ ماندگار

ایام الله فجر است؛ ایامی که بیانگر بیش از چهل سال اقتدار، وحدت و برادری، عشق، عزت، ایثار، امید، وفاداری، استکبار ستیزی و ولایتمداری است.

ماه دلدادگان عاشقی است که با عشق به کلام و پیام امام راحل (ره) خود را به خط خون و آتش زدند و «گل تکبیر و شهادت» را در همه جای این میهن شکوفاند.
آری دهه فجر کلید گشاینده درهای پیروزی به روی ملت عظیم ایران و ارمغان آور «استقلال»، «آزادی» و «جمهوری اسلامی» بوده است.
در این روزهای پر از افتخار به یاد می‌آوریم که چهار دهه پیش، مردم ایران همدلانه، نابودی استبداد طاغوت را رقم زدند و با خون خود، این پر افتخارترین رویداد تاریخ معاصر را پایدار کردند و نشان دادند که هیچ‌چیز غیرممکن نیست.
اری این ایام برای ما نشانه‌ای از تلاش و تحمل بی‌پایان ملت غیور و وفادار ایران است، یادآور *اعجاز دستان به هم پیوسته مردم بیدار و پر افتخار کشور عزیزمان و بلندای الله اکبر به انقلاب که بر بلندای تاریخ ماندگار شد*
فرصتی است تا با افتخار بر آنچه گذشت و با گرامیداشت یاد و نام همه شهیدان این راه که فجر آفرین بودند، به آینده‌ای پر از امید و روشنایی نگاه کنیم.
ما اهالی دارالمومنین تهران کنار همه مردم این سرزمین هم قسم وهمراهیم برای پاسداشت ایام فجر و برگزاری جشن ۲۲ بهمن و پیروزی انقلاب؛ چراکه این ایام فرصت مناسبی است برای آموزش نسل جوان در مورد ارزش‌های انقلاب، برای تقویت همبستگی ملت ایران و مسئولان نظام مقدس، برای تحقق آرمان‌های انقلابی و حرکت به سوی بهبود و تحولات بیشتر درجامعه و بالندگی سرزمین مان در همه عرصه ها.

بدون تردید ملت فهیم و هوشمند ایران اسلامی با درایت و بصیرت امسال نیز با حضور گسترده پیروزی انقلاب اسلامی خود را جشن خواهند گرفت و بار دیگر به جهانیان ثابت خواهند کرد که پای ارزش ها و اهداف انقلاب شکوهمندش ایستاده است و وفادار به آرمان های بلند امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه مان هستند.
طلوع این نور را گرامی می‌داریم و ۲۲ بهمن امسال، دیداری دوباره با هم خواهیم داشت و با افتخار و شجاعت، این پیروزی را جشن می گیریم تا ثابت کنیم ما ملت ایران، مردم میدان و پایداری هستیم، به آرمان‌ها و ارزش‌ها پشت نمیکنیم و به رهنمودهای سکاندار این انقلاب و تداوم راه شهیدان خود از دل و جانمان پایبندیم.

نویسنده : امیریزدی شهردارمنطقه۱۴
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.