شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 15833
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 19 بهمن 1400 - 11:36 | 437 بازدید | ارسال توسط :

رشد ۶۴ درصدی صادرات منطقه آزاد ارس

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با اشاره به اینکه ارزش صادرات حاصل از تولید این منطقه به سرزمین اصلی ۲۰۴ میلیون دلار است، خبر داد: نسبت به صادرات ۱۲۴ میلیون دلاری در مدت ۹ ماهه سال گذشته ۶۴ درصد رشد دارد. به گزارش پایگاه خبری مناطق آسیا(ARNA)، محسن نریمان با تاکید بر اینکه ۶۶۵ میلیون […]

رشد ۶۴ درصدی صادرات منطقه آزاد ارس

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با اشاره به اینکه ارزش صادرات حاصل از تولید این منطقه به سرزمین اصلی ۲۰۴ میلیون دلار است، خبر داد: نسبت به صادرات ۱۲۴ میلیون دلاری در مدت ۹ ماهه سال گذشته ۶۴ درصد رشد دارد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آسیا(ARNA)، محسن نریمان با تاکید بر اینکه ۶۶۵ میلیون دلار از منطقه آزاد ارس در ۹ ماهه سال ۱۴۰۰ صادرات داشته ایم، خاطرنشان کرد: صادرات ارس شامل چهار بخش صادرات قطعی، صادرات کالاهای داخلی، صادرات مجدد و صادرات به سرزمین اصلی است که مجموع صادرات از این منطقه طی ۹ ماه گذشته با ۲۲ درصد افزایش نسبت به ۹ ماهه سال قبل، به ۶۶۵ میلیون دلار صادرات رسیده است.

نریمان افزود: صادرات قطعی منطقه آزاد ارس در همین مدت نیز ۲۲۴ میلیون دلار بوده است که نسبت به صادرات ۱۱۹ میلیون دلاری مدت مشابه سال گذشته رشد ۸۸ درصدی داشته است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس اظهارکرد: صادرات کالای داخلی منطقه درطول نه ماه سال جاری  ۲۰۴ میلیون دلار بوده است.

نریمان در ادامه خاطرنشان کرد: بر اساس صادرات قطعی انجام شده عمده این اقلام که شامل انواعخشکبار، قیر و نفت، انواع کیسه های پلاستیکی و پروپیلنی، شمش فولادی، محصولات گلخانه ای، صیفی جات و… بوده است به کشورهای ترکیه، آذربایجان، روسیه، عراق، ارمنستان، گرجستان، افغانستان، قزاقستان و آلمان صادر شده است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.