شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Tuesday, 30 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 35827
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 29 فروردین 1403 - 14:35 | 20 بازدید | ارسال توسط :

قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی با حمایت همراه اول

🔹سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۷ و ۲۸ فروردین‌ماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و تیم ایران با کسب ۴ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۲ مدال برنز به عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها دست یافت. 🔹در این دوره از رقابت‌ها سعید اسماعیلی، ناصر علیزاده، محمدهادی ساروی و […]

قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی با حمایت همراه اول

🔹سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۷ و ۲۸ فروردین‌ماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و تیم ایران با کسب ۴ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۲ مدال برنز به عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها دست یافت.

🔹در این دوره از رقابت‌ها سعید اسماعیلی، ناصر علیزاده، محمدهادی ساروی و امین میرزازاده به «مدال طلا»، پویا دادمرز، محمدرضا رستمی و رسول گرمسیری به «مدال نقره» و همچنین امیررضا ده‌بزرگی و ایمان محمدی به «مدال برنز» دست یافتند.

🔹تیم کشتی فرنگی ایران در «رده‌بندی تیمی» با کسب ۲۰۰ امتیاز به‌عنوان نخست تیمی قاره کهن رسید و شانزدهمین عنوان قهرمانی را طی ۲۸ دوره حضور خود در این رقابت‌ها برای کشورمان به ارمغان آورد.

🔹همراه اول به‌عنوان حامی رسمی تیم‌های ملی کشتی کشورمان، این موفقیت را به اعضای تیم ملی فرنگی و مردم ورزش‌دوست ایران تبریک گفته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.