شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 35746
  پرینتخانه » اسلایدر صفحه اول, اقتصادی تاریخ انتشار : 26 فروردین 1403 - 16:34 | 34 بازدید | ارسال توسط :
استاندار البرز در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز:

جدیت و تمرکز بر مبارزه با قاچاق کالا، گامی بزرگ در مسیر تحقق شعار سال است/ البرز می تواند با ارائه طرحی ویژه، پیشگام و الگوی کشور در مبارزه با قاچاق کالا باشد

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: جدیت در مبارزه با قاچاق کالا و ارز، گامی بزرگ در راستای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم، طبق منویات مقام معظم رهبری خواهد بود چراکه از این طریق تولید و صادرات و حفظ منابع و کالاهای ارزشمند کشور، امکان پذیر خواهد بود. به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار صدای […]

جدیت و تمرکز بر مبارزه با قاچاق کالا، گامی بزرگ در مسیر تحقق شعار سال است/ البرز می تواند با ارائه طرحی ویژه، پیشگام و الگوی کشور در مبارزه با قاچاق کالا باشد

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: جدیت در مبارزه با قاچاق کالا و ارز، گامی بزرگ در راستای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم، طبق منویات مقام معظم رهبری خواهد بود چراکه از این طریق تولید و صادرات و حفظ منابع و کالاهای ارزشمند کشور، امکان پذیر خواهد بود.

به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار صدای چراغ امید نیوز؛ مجتبی عبداللهی در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز که روز شنبه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با تاکید بر اینکه تحقق اهداف این کمیسیون در گرو اقدامات و برنامه ریزی های منسجم و پیوسته است، افزود: باید مجموعه مسئولان در قالب ساختار و نظامی مدون نسبت به مبارزه با قاچاق کالا و ارز اقدام کنند.
وی ادامه داد: استان البرز می تواند طی همفکری با افراد صاحب نظر و متخصصان این بخش به مدیریت رئیس کمیسیون، طرحی تدوین کرده و پس از اجرا بعنوان الگو به کشور ارائه دهد.
عبداللهی گفت: اراده و توجه دولت محترم سیزدهم نیز در خصوص مبارزه با قاچاق معطوف شده بنابراین ما می توانیم در استان با همفکری و هم افزایی، پیشگام باشیم و برنامه بدهیم.
وی افزود: قوانین و ضوابط باید به این کمیسیون کمک کند تا افزایش اثربخشی مصوبات را شاهد باشیم.
عبداللهی گفت: ضرورت دارد با استفاده از سیستم های نوین و سامانه های تخصصی برای ثبت کالا در انبارها کنترل ورود و خروج اقلام و اجناس اقدام شود.
وی افزود: جدیت در مبارزه با قاچاق کالا و ارز، گامی بزرگ در راستای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم، طبق منویات مقام معظم رهبری خواهد بود چراکه از این طریق تولید و صادرات و حفظ منابع و کالاهای ارزشمند کشور، امکان پذیر خواهد بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.