شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 15880
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 20 بهمن 1400 - 12:21 | 487 بازدید | ارسال توسط :

توجه به همه شاخص های توسعه یافتگی در تولید مسکن

معاون وزیر راه و شهرسازی و سرپرست شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید کشور با اشاره به اینکه در شهرهای جدید نباید تنها مسکن سازی صرف مورد توجه قرار گیرد، اعلام کرد: باید به همه شاخص های توسعه یافتگی در بحث فرهنگی و تولید مسکن توجه شود. به گزارش پایگاه خبری مناطق آسیا(ARNA)،  علیرضا جعفری در […]

توجه به همه شاخص های توسعه یافتگی در تولید مسکن

معاون وزیر راه و شهرسازی و سرپرست شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید کشور با اشاره به اینکه در شهرهای جدید نباید تنها مسکن سازی صرف مورد توجه قرار گیرد، اعلام کرد: باید به همه شاخص های توسعه یافتگی در بحث فرهنگی و تولید مسکن توجه شود.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آسیا(ARNA)،  علیرضا جعفری در مراسم افتتاح و کلنگ زنی تعدادی از طرح های عمرانی و فرهنگی شهر جدید سهند به مناسبت دهه فجر، اظهار کرد: تاسیسات و زیرساخت‌های شهری باید در شهرهای جدید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

او افزود: انقلاب اسلامی ایران انقلابی فرهنگی است بنابراین باید در ساخت شهرهای جدید توجه به فرهنگ در اولویت نخست باشد.

جعفری با اشاره به این که در شهرسازی باید زمینه زیست هوشمند برای شهروندان فراهم شود، یادآوری کرد: امید است شهر جدید سهند به عنوان پیشران در بین شهرهای جدید کشور در این مورد نقش ایفاء کند و بتوانیم برای جوانان آینده این منطقه محیط زیستی مناسب و هوشمند فراهم کنیم.

وی توجه به الگوی ایرانی و اسلامی را از دیگر اهداف شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید کشور نام برد و ادامه داد: در شهر جدید سهند هم باید به اِلمان های ایرانی – اسلامی توجه ویژه شود.

جعفری با اشاره به این که در شهر سهند کارهای ارزشمندی صورت گرفته که ناشی از روحیه جهادی خدمتگزاران است، گفت: به رغم این تلاش ها اما باز هم از نقطه مطلوب فاصله داریم و باید شاخص های توسعه همگام با سند گام دوم انقلاب جلو برود.

وی همکاری و همدلی و مشارکت همه دستگاه ها را در تحقق آرمان شهر ایرانی – اسلامی ضروری دانست و با بیان اینکه باید آنچه زیبنده هموطنان است در دستور کار قرار گیرد، افزود: برای سال آینده باید دستگاه های خدمات رسان برای جبران مافات و کمبودها همراه و همدل باشند.

جعفری با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام سال تولید داخلی، مانع زدایی و رفع موانع، گفت: تعامل بین همکاران شرکت عمران شهر سهند برای پیشرفت کارها بسیار ارزشمند است، اما هنوز راه های نرفته زیادی پیش رو است که باید با روحیه جهادی شرایط زیست بهتری برای هموطنان فراهم شود.

وی کیفیت، سرعت و مدیریت هزینه را از اصول اساسی برشمرد که باید در دستور کار مدیران و مئولان شهرهای جدید قرار بگیرد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.