شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 32271
  پرینتخانه » اقتصادی, دسته‌بندی نشده تاریخ انتشار : 02 دی 1402 - 12:41 | 32 بازدید | ارسال توسط :
دبیرکل و عضو هیئت مدیره انجمن مدیران مالی حرفه ای ایران:

تهیه سند جامع بالادستی، رسالت انجمن ها است

یکی از مهمترین وظایف انجمن ها ارائه راه حل در قالب تهیه و تدوین سند جامع به مراجع بالا دستی است. این رسالت و مسئولیت باید با اتکا و پشتیبانی تمامی انجمن ها صورت پذیرد. فاطمه هادلوند، دبیرکل و عضو هیئت مدیره انجمن مدیران مالی حرفه ای ایران، در شب یلدای مدیران مالی گفت: کشور […]

تهیه سند جامع بالادستی، رسالت انجمن ها است

یکی از مهمترین وظایف انجمن ها ارائه راه حل در قالب تهیه و تدوین سند جامع به مراجع بالا دستی است. این رسالت و مسئولیت باید با اتکا و پشتیبانی تمامی انجمن ها صورت پذیرد.

فاطمه هادلوند، دبیرکل و عضو هیئت مدیره انجمن مدیران مالی حرفه ای ایران، در شب یلدای مدیران مالی گفت: کشور در شرایط تحریم های سخت است اما این تحریم موجب شده است که تکاپوی بیشتری برای خروج از بحران ها داشته باشیم. امروزه خرد جمعی و شبکه سازی مدیران می تواند سختی های تحریم را تسهیل کند.
هادلوند بیان داشت: انجمن ها رسالت های متعددی دارند یکی از رسالت ها، برگزاری دوره های آموزشی است که توانسته ایم در سال های اخیر با توجه به تغییرات متعدد قوانین و مقررات مالی و مالیاتی در این حوزه با اهتمام انجمن های مالی کشور کارنامه خوبی را به ثبت داشته باشیم. همواره آموزش در رسالت های ما استوار است.
وی در ادامه گفت: انچه رسالت انجمن ها، به ویژه انجمن مدیران مالی حرفه ای کشور را بیشتر می کند و از مهمترین وظایف انجمن ها است ارائه راه حل در قالب تهیه و تدوین سند جامع به مراجع بالادستی است. این رسالت و مسئولیت باید با اتکا و پشتیبانی تمامی انجمن ها صورت پذیرد.
گفتنی است جشن بزرگ یلدای حسابداران ایران با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از مدیران مالی و برگزاری دوره آموزشی «اتیکت مدیران مالی » با سخنرانی دکتر طاهری با اهتمام انجمن مدیران مالی حرفه ای ایران و پشتیبانی موسسه علم ساز چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.