شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Thursday, 9 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 31450
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 08 آذر 1402 - 16:44 | 66 بازدید | ارسال توسط :

اولین گروه پزشکان داوطلب، آماده خدمات رسانی شدند

🔹اولین گروه پزشکان با هدف ارائه کار تخصصی و سلامت محور به شهروندان، با افتتاح باشگاه داوطلبان شهرداری منطقه یک آماده خدمات رسانی شدند. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سلیمه رودکی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه در مراسم افتتاح باشگاه داوطلبان که با هدف ترویج فرهنگ کار داوطلبانه و جهادی در […]

اولین گروه پزشکان داوطلب، آماده خدمات رسانی شدند

🔹اولین گروه پزشکان با هدف ارائه کار تخصصی و سلامت محور به شهروندان، با افتتاح باشگاه داوطلبان شهرداری منطقه یک آماده خدمات رسانی شدند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سلیمه رودکی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه در مراسم افتتاح باشگاه داوطلبان که با هدف ترویج فرهنگ کار داوطلبانه و جهادی در منطقه یک تشکیل شد گفت: این معاونت برای اولین بار در مناطق ۲۲ گانه از داوطلبان پزشک جهت خدمت رسانی در یوم الله دهه فجر به محلات کم برخوردار دعوت به همکاری کرده است و این پزشکان خدمات تخصصی و سلامت محور جسمی، روحی و روانی را به شهروندان ارایه خواهند داد.

رودکی خاطرنشان کرد: از مهمترین برنامه های آتی این باشگاه می توان به ایجاد ساختار و ساماندهی افراد داوطلب اجتماعی و نیروهای جهادی، تولید و تدوین محتوای کار داوطلبانه و جهادی، شناسایی و جلب مشارکت فعالان داوطلب و جهادی متناسب با نیاز سنجی حوزه مدیریت شهری اشاره کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.