شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Saturday, 18 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 31447
  پرینتخانه » استانها, اسلایدر صفحه اول تاریخ انتشار : 08 آذر 1402 - 16:42 | 129 بازدید | ارسال توسط :

نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام در اسفند ماه سال جاری برگزار میشود

نخستین نمایشگاه صنعت هوایی و ایرشو پیام اسفند ۱۴۰۲ به میزبانی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام برگزار می‌شود. به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار صدای چراغ امید نیوز، این نمایشگاه به عنوان یک فرصت برای علاقمندان و شرکت‌های فعال در حوزه هوایی و فضایی طراحی شده تا در کنار آشنا شدن با جدیدترین نوآوری‌ها در […]

نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام در اسفند ماه سال جاری برگزار میشود

نخستین نمایشگاه صنعت هوایی و ایرشو پیام اسفند ۱۴۰۲ به میزبانی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام برگزار می‌شود.
به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار صدای چراغ امید نیوز، این نمایشگاه به عنوان یک فرصت برای علاقمندان و شرکت‌های فعال در حوزه هوایی و فضایی طراحی شده تا در کنار آشنا شدن با جدیدترین نوآوری‌ها در این بخش، زمینه افزایش ارتباطات این شرکت‌ها و فعالان در سطح داخلی و خارجی نیز هر چه بیشتر فراهم شود.
این رویداد در سه بخش شامل بخش نمایشگاهی با ارائه توانمندی شرکت‌های داخلی و خارجی و بازیگران این صنعت در حوزه صنایع هوایی و فضایی، نمایش هوایی (ایرشو) و بخش های جانبی از جمله برنامه های علمی و شبکه‌سازی، مسابقات دانشگاهی، بازدیدهای دانش آموزی و دانشجویی، ارائه نیازهای فناوری صنایع و … برگزار خواهد شد.
بر اساس این گزارش، بازیگران صنعت هوایی و فضایی، شرکت‌های دانش‌بنیان، استارت‌تاپ‌ها، سیاست‌گذاران، فعالان تعمیر گاهی، فرودگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری، مخترعان و مجموعه خطوط هوایی از جمله حاضران در بخش نمایشگاهی هستند.
گفتنی است: بازدید از نخستین نمایشگاه صنعت هوایی و ایرشو پیام برای عموم مردم و علاقمندان به حوزه هوایی رایگان است.
همچنین ثبت نام از متقاضیان برای شرکت در این نمایشگاه از ۱۵ آذرماه آغاز خواهد شد،. لذا علاقمندان برای حضور در نمایشگاه با مراجعه به سایت www.payamairshow.com
می توانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
نخستین نمایشگاه صنعت هوایی و ایرشو پیام از ۹ تا ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ در فرودگاه بین المللی پیام واقع در مهرشهر کرج برگزار خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.