شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Tuesday, 30 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 15819
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 18 بهمن 1400 - 13:32 | 491 بازدید | ارسال توسط :

حمایت ویژه مناطق آزاد از آثار فاخر سینمایی

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از حمایت ویژه مناطق آزاد از آثار فاخر سینمایی و راه‌اندازی استودی‌های تولید در این مناطق خبر داد. سعید محمد اعلام کرد: کارگروه سینما در دبیرخانه مناطق آزاد تجاری _ صنعتی با محوریت بنیاد سینمایی فارابی تشکیل می شود. مشاور رئیس‌جمهور و عضو هیأت […]

حمایت ویژه مناطق آزاد از آثار فاخر سینمایی

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از حمایت ویژه مناطق آزاد از آثار فاخر سینمایی و راه‌اندازی استودی‌های تولید در این مناطق خبر داد.

سعید محمد اعلام کرد: کارگروه سینما در دبیرخانه مناطق آزاد تجاری _ صنعتی با محوریت بنیاد سینمایی فارابی تشکیل می شود.

مشاور رئیس‌جمهور و عضو هیأت امنای بنیاد سینمایی فارابی همزمان با اکران‌های چهلمین جشنواره فیلم فجر از بنیاد سینمایی فارابی بازدید کرد.

سعید محمد به همراه حمید برومند قائم مقام دبیرخانه شورایعالی، در بنیاد سینمایی فارابی حضور یافتند و در جریان فعالیت‌های بنیاد سینمایی فارابی و روند برگزاری جشنواره فیلم فجر قرار گرفتند.

در این دیدار سیدمهدی جوادی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این بنیاد با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی سینما و زمینه‌های مشترک سینما و مناطق آزاد، حضور دکتر سعید محمد در هیأت امنای بنیاد سینمایی فارابی را فرصت مغتنمی برای ارتقای فعالیت‌های سینما برشمرد.

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.