شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Thursday, 18 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 15823
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 18 بهمن 1400 - 14:54 | 484 بازدید | ارسال توسط :

ارز آوری به کشور با احداث بازارچه مرزی شلمچه

  فرمانده سپاه خرمشهر اعلام کرد: با احداث بازارچه مرزی شلمچه توسط منطقه آزاد اروند، شاهد رونق اقتصادی در منطقه و ارز آوری به کشور خواهیم بود. سرگرد محمد لویمی  در دیدار با مشاور اموربانوان دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد، گفت: با کمک به بانوان جهادی در کارگاه های کوچک و زودبازده که توسط خود بانوان […]

ارز آوری به کشور با احداث بازارچه مرزی شلمچه

 

فرمانده سپاه خرمشهر اعلام کرد: با احداث بازارچه مرزی شلمچه توسط منطقه آزاد اروند، شاهد رونق اقتصادی در منطقه و ارز آوری به کشور خواهیم بود.

سرگرد محمد لویمی  در دیدار با مشاور اموربانوان دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد، گفت: با کمک به بانوان جهادی در کارگاه های کوچک و زودبازده که توسط خود بانوان اداره می شود، از ۵ تا ۲۵ نفر ایجاد شغل در هر کارگاه را شاهد هستیم که در نوع خود بسیار قابل اهمیت است.

مشاور اموربانوان دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد نیز در این دیدار اظهار کرد: پس از بازدید عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از منطقه آزاد اروند و رصد مشکلات این منطقه، دکتر محمد خواستار پیگیری به جد مسائل مربوط به شهرهای آبادان و خرمشهر؛ خصوصا در حوزه بانوان شدند.

مشاور اموربانوان دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد که به مناسبت ایام مبارک دهه فجر به استان خوزستان سفر کرده تا مشکلات را از نزدیک لمس کند، ادامه داد: فردا در دیدارهای متعدد با زنان توانمند منطقه، مدیران سازمان منطقه آزاد اروند و بازدیدهای میدانی؛ بیشتر با ظرفیت ها، مشکلات و مسائل این منطقه مواجه خواهم شد و با پیگیری و برنامه ریزی بین داشته ها و ایده آل هایمان تلاش خواهیم کرد تناسبی برقرار شود تا حال بانوان منطقه بهتر شود.

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.