شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 17 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 14779
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 25 آبان 1400 - 18:24 | 532 بازدید | ارسال توسط :

⭕ سرمایه‌گذاری عظیم همراه اول در سرویس‌های دیجیتال

    🔹قائم‌مقام مدیرعامل همراه اول سرمایه‌گذاری‌های عظیم این اپراتور در سرویس‌ها و پلتفرم‌های دیجیتال را نشان از عزم جدی اپراتور برای تحول دیجیتال دانست.   🔹آیین اختتامیه جشنواره بازی‌های واقعیت مجازی و افزوده (VR-AR) که توسط بنیاد ملی بازی های رایانه ای با مشارکت همراه اول برنامه‌ریزی شده بود، عصر روز سه‎شنبه ۲۵ آبان […]

⭕ سرمایه‌گذاری عظیم همراه اول در سرویس‌های دیجیتال

 

 

🔹قائم‌مقام مدیرعامل همراه اول سرمایه‌گذاری‌های عظیم این اپراتور در سرویس‌ها و پلتفرم‌های دیجیتال را نشان از عزم جدی اپراتور برای تحول دیجیتال دانست.

 

🔹آیین اختتامیه جشنواره بازی‌های واقعیت مجازی و افزوده (VR-AR) که توسط بنیاد ملی بازی های رایانه ای با مشارکت همراه اول برنامه‌ریزی شده بود، عصر روز سه‎شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰، در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

 

🔹حمید بهروزی، قائم‌مقام مدیرعامل همراه اول: سرمایه‌گذاری‌های همراه اول در پلتفرم‌هایی نظیر شاد، ذره‌بین و روبیکا که کاربران میلیونی روزانه دارند، نشان از عزم اپراتور اول برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های دیجیتال دارد.

 

🔹سیدصادق پژمان، مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای: از همراه اول بابت حمایت همه‌جانبه از این رویداد تشکر می‌کنم. نقش اپراتورهای تلفن‌همراه در سرمایه‌گذاری بر روی این اکوسیستم بسیار پررنگ است.

 

http://mci.ir/-4XK6FW

@mcinews

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.