شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 16256
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 19 اسفند 1400 - 11:40 | 465 بازدید | ارسال توسط :

۷۸ خانوار در سیستان و بلوچستان شاغل می‌شوند

🔹دومین تفاهم‌نامه همکاری مشترک بانک اقتصادنوین و کمیته امداد امام خمینی (ره) در قالب تامین مالی طرح‌های خوداشتغالی امضا و مبادله شد.   ▫️ بر اساس این تفاهم‌نامه، بانک اقتصادنوین در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود و در جهت توانمندسازی و محرومیت‌زدایی، از طرح‌های خوداشتغالی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سیستان‌و‌بلوچستان حمایت می‌کند. […]

۷۸ خانوار در سیستان و بلوچستان شاغل می‌شوند

🔹دومین تفاهم‌نامه همکاری مشترک بانک اقتصادنوین و کمیته امداد امام خمینی (ره) در قالب تامین مالی طرح‌های خوداشتغالی امضا و مبادله شد.

 

▫️ بر اساس این تفاهم‌نامه، بانک اقتصادنوین در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود و در جهت توانمندسازی و محرومیت‌زدایی، از طرح‌های خوداشتغالی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سیستان‌و‌بلوچستان حمایت می‌کند.

 

▫️ در این طرح ۷۸ خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان در سه طرح پرورش ماهی، قالی‌بافی و تصفیه آب، از تسهیلات بلاعوض بانک اقتصادنوین برخوردار می‌شوند و می‌توانند با هدایت راهبر شغلی متخصص، کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنند.

 

▫️ اولین تفاهم‌نامه در زمینه خوداشتغالی در سال ۱۴۰۰ بین بانک اقتصادنوین و کمیته امداد امام خمینی (ره) منعقد و با حمایت این بانک ۲۳ طرح شامل ۱۳ طرح در حوزه پرورش دام و ۱۰ طرح در حوزه پرورش آبزیان به بهره‌برداری رسید.

 

▫️ گفتنی است احداث ۴۲ مدرسه، تامین تجهیزات بیمارستانی برای مراکز درمانی عام‌المنفعه و … بخشی از اقدامات این بانک در حوزه مسئولیت اجتماعی است که با هدف توسعه عدالت اجتماعی، ایجاد فرصت‌های برابر و زندگی بهتر، در مناطق کمتر برخوردار کشور اجرایی شده است.

 

🔗 www.enbank.ir

▫️ 02148031000

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.