شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 14690
  پرینتخانه » یادداشت تاریخ انتشار : 17 آبان 1400 - 13:43 | 574 بازدید | ارسال توسط :

هدف سیستم‌های تولیدی نسل آتی دستیابی به تغییرات سریع در تکنولوژی فرآیندها

هدف سیستم‌های تولیدی نسل آتی دستیابی به تغییرات سریع در تکنولوژی فرآیندها و قابلیت به‌روزرسانی آسان برای تطبیق با تکنولوژی‌های جدید و عملکرد‌ها است . امروزه سیستم‌های تولیدی سنتی در برابر پاسخگویی به نیازهای به شدت در حال تغییر مشتریان از توانایی بسیار کمی برخوردارند. شرکت‌های تولیدی نیز به دنبال پاسخ مناسب به تغییرات سریع […]

هدف سیستم‌های تولیدی نسل آتی دستیابی به تغییرات سریع در تکنولوژی فرآیندها

هدف سیستم‌های تولیدی نسل آتی دستیابی به تغییرات سریع در تکنولوژی فرآیندها و قابلیت به‌روزرسانی آسان برای تطبیق با تکنولوژی‌های جدید و عملکرد‌ها است .

امروزه سیستم‌های تولیدی سنتی در برابر پاسخگویی به نیازهای به شدت در حال تغییر مشتریان از توانایی بسیار کمی برخوردارند. شرکت‌های تولیدی نیز به دنبال پاسخ مناسب به تغییرات سریع تقاضای بازار، نیازمند تطبیق تغییرات به صورت مستمر و سریع در استراتژی‌های تولیدی برای کسب مزیت رقابتی هستند. نسل جدید سیستم ‌های پیشرفته تولیدی با تغییر رویه از تولید انبوه به سمت سفارشی‌سازی انبوه مواجه هستند و توانایی تولید در دسته‌های کوچک را دارند. برای نیل به آن،‌ توسعه سیستم‌های تولیدی اصلاح‌پذیر، قابل پیکر‌بندی مجدد، تطبیق‌پذیر و پایدار در برابر خرابی‌ها به شدت مهم شده است.

هدف سیستم‌های تولیدی نسل آتی ، دستیابی به تغییرات سریع در تکنولوژی فرآیندها و قابلیت به‌روزرسانی آسان برای تطبیق با تکنولوژی‌های جدید و عملکرد‌ها است. چرا که محیط متلاطم کنونی، نیاز به زمان انتظار کوتاه‌تر ، سفارشی‌سازی بیشتر ، حجم‌های کم و ناپایدار ، قیمت پایین و … از سیستم تولیدی جدید دارند. طراحی ترکیب مناسب از محصولات باید با توانایی‌های فنی همگام شود تا امکان دگرگونی سریع ترکیب محصول، و مقدار آن که ممکن است به طور چشمگیری تغییر کند فراهم گردد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.