شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 35697
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 25 فروردین 1403 - 17:06 | 27 بازدید | ارسال توسط :

قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی آزاد در رقابت‌های آسیایی با حمایت همراه اول

🔹سی‌وششمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا با حضور ۲۳ کشور در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و تیم ایران با کسب ۵ مدال طلا و ۳ مدال برنز به‌عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها دست یافت. 🔹در این مسابقات رحمان عموزاد، امیرمحمد یزدانی، محمد نخودی، امیرحسین فیروزپور و امیرحسین زارع به مدال طلا […]

قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی آزاد در رقابت‌های آسیایی با حمایت همراه اول

🔹سی‌وششمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا با حضور ۲۳ کشور در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و تیم ایران با کسب ۵ مدال طلا و ۳ مدال برنز به‌عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها دست یافت.

🔹در این مسابقات رحمان عموزاد، امیرمحمد یزدانی، محمد نخودی، امیرحسین فیروزپور و امیرحسین زارع به مدال طلا دست یافتند و حسین ابوذری، هادی وفایی‌پور و محمدحسین محمدیان به مدال برنز بسنده کردند.

🔹تیم ایران که در این دوره از رقابت‌ها به‌دلیل حضور برخی از کشتی‌گیران اصلی خود همچون احمد محمدنژاد جوان، یونس امامی و امیرعلی آذرپیرا در مسابقات کسب سهمیه المپیک و همچنین آسیب دیدگی حسن یزدانی، با ترکیبی از کشتی‌گیران جوان و عنوان‌دار به مصاف حریفان خود رفته بود، توانست با کسب نیمی از مدال‌های طلا، عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

🔹همراه اول به‌عنوان حامی رسمی تیم‌های ملی کشتی کشورمان، این موفقیت را به اعضای تیم ملی و مردم ورزش دوست ایران تبریک گفته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.