شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Wednesday, 15 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 19734
  پرینتخانه » استانها تاریخ انتشار : 21 تیر 1401 - 14:46 | 98 بازدید | ارسال توسط :

قدردانی رییس و اعضای هیئت مدیره مرکز کارشناسان رسمی دادگستری البرز از مواضعِ دکتر رحیمی

اعضای هیئت مدیره مرکز کارشناسان رسمی دادگستری البرز در دیدار با نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج، از مواضعِ اخیر وی در خصوص ضرورت بازنگری و اصلاح چرخه معیوب توزیع پرونده هایِ نیازمند اخذ نظریه کارشناسی به کارشناسان رسمی دادگستری قدردانی کردند.

قدردانی رییس و اعضای هیئت مدیره مرکز کارشناسان رسمی دادگستری البرز از مواضعِ دکتر رحیمی

به گزارش خبرنگار چراغ امید؛ در این دیدار که با حضور رییس و اعضای هیئت مدیره این مرکز در دفترِ علیرضا رحیمی عضو هیئت رئیسه پارلمان شهری کرج صورت گرفت، طرفین بر عملیاتی شدن پیشنهادات مطروحه در راستای توزیع عادلانه، شفاف، منطقی و هدفمند کارشناسی ها با هدف حمایت مادی و معنوی از افراد صاحب نظر و دارای تخصص و دانش در این حوزه تاکید کردند.

به گفته اعضای هیئت مدیره مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان البرز، آنچه در نطقِ اخیر نایب رئیس شورای شهر کرج مطرح شد و تحت عنوانِ «نظام معیوب و ناعادلانه توزیع پرونده به کارشناسان رسمی دادگستری در شهرداری کرج باید اصلاح شود» در رسانه ها، فضای مجازی و جامعه انعکاس داشت، فی الواقع دردِ دل، دغدغه و مطالبهِ دیرین اعضای این مرکز می باشد که به جهت کم توجهی ها و ضعفِ نظارتی مغفول مانده بود اما اکنون مورد توجه قرار گرفته است.

نمایندگانِ مرکز کارشناسانِ رسمی دادگستری البرز در این جلسه بر آمادگی این نهاد در راستای هرگونه تعامل و همکاری و مشورت در راستای بازگشتِ روح عدالت محوری به چرخه توزیعِ کارشناسی ها در شهرداری کلانشهر کرج بین کارشناسان رسمی تاکید کردند و آن را مقدمه ای برای اصلاح رویه هایِ مشابه که ناقضِ عدالت و شفافیت و قانونمداری می باشد، ارزیابی نمودند.

یادآور می شود مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان البرز با بیش از ۵۰۰ عضو در ۱۲ گروه تخصصی در حال فعالیت است که بیشترِ ارجاعات از شهرداری کرج جهت اخذِ نظریه کارشناس رسمی مربوطه به زیرشاخه های حقوق ثبتی، راه و ساختمان، حسابرسی و کشاورزی می شود.

نایب رئیس شورای شهر کرج نیز در این دیدار با تاکید بر پیگیری کامل این مسئله تا زمانِ اصلاح ساختارها و رویه های غلطِ گذشته، تاکید کرد که بررسی عملکرد و اقدامات شهرداری در برخی حوزه ها در دست اقدام است و متناسب با ضعف و قوت های موجود، تذکراتی جهت رعایت قانون و عدالت و شفافیت ارائه می شود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.