شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Thursday, 16 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 21574
  پرینتخانه » استانها تاریخ انتشار : 02 شهریور 1401 - 15:23 | 113 بازدید | ارسال توسط :

سازمان های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی پیشانی خدمت نظام هستند

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در اولین روز از هفته دولت  با حضور. ر دفتر خبرگزاری  ایرنا به ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته یکساله این اداره کل در استان البرز پرداخت. 

سازمان های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی پیشانی خدمت نظام هستند
به گزارش خبرنگار صدای چراغ امیدنیوز؛ مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز  سه شنبه ۳۱ شهریور  در دیدار با مدیر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران ایرنا به ارائه گزارش اقدامات و فعالیتهای صورت گرفته که یک ساله در بخش های مختلف حوزه اشتغال، مشاغل خانگی، توسعه تعاونی ها و برنامه های هفته دولت در استان البرز پرداخت.
در این دیدار اکبر بهاروند مدیر خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان البرز ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های صورت گرفته، اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان را پیشانی خدمات دولت دانست و عملکرد رضایت بخش دولت را باعث اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد کرد.
مدیر خبرگزاری ایرنا در استان البرز خاطرنشان کرد: مجموعه ادارات تابعه دستگاههای اجرایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان می توانند با اقدامات مثبت و موثر خود رضایت مردمی را رقم بزنند. کارکرد اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان به ویژه برای نسل مطالبه گر در حوزه اشتغال، می‌تواند تغییرات محسوسی در وضعیت سایر مولفه ها و شاخص های زندگی مردم در استان البرز را رقم زند.
اکبر بهاروند در ادامه گفت: رسانه‌های خبری نیز به واسطه رسالتی که بر عهده دارند در کنار پیگیری مطالبات مردم در بخش های مختلف به ویژه در حوزه‌های کار و اشتغال ، تولید و دانش بنیان، بر خود وظیفه دارد تا اقدامات موثر و امیدآفرین دستگاه ها و نهادها مجموعه های خدمات رسان دولتی و غیردولتی را به اطلاع مردم برساند.
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.