شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Wednesday, 15 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 21577
  پرینتخانه » استانها تاریخ انتشار : 02 شهریور 1401 - 15:30 | 97 بازدید | ارسال توسط :

اعضای جهاد دانشگاهی مشمول صندوق و مشاغل خانگی بیمه اجتماعی می شوند

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر در استان البرز گفت: اعضای مشمول جهاد دانشگاهی و شاغلین خانگی می توانند از مزایای بلندمدت بیمه ای  شامل بازنشستگی، کارافتادگی و مستمری بازماندگان بهره مند شوند.

اعضای جهاد دانشگاهی مشمول صندوق و مشاغل خانگی بیمه اجتماعی می شوند
به گزارش خبرنگار صدای چراغ امیدنیوز؛ بشیری مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر در استان البرز در نشست با فیروزی رئیس جهاد دانشگاهی استان و رشنوادی رئیس مرکز ساماندهی مشاغل خانگی استان البرز گفت: اعضای مشمول جهاد دانشگاهی و شاغلین خانگی می توانند از مزایای بلندمدت بیمه ای  شامل بازنشستگی، کارافتادگی و مستمری بازماندگان بهره مند شوند.
بشیری افزود: این افراد در صورتی که ۱۸ تا ۵۰ سال باشند با استفاده از کمک ۷۰ درصدی دولت در پرداخت حق بیمه می توانند بیمه اجتماعی شوند.
مدیر صندوق در استان البرز با اشاره به جایگاه تامین اجتماعی گفت: برخورداری از تأمین اجتماعی علاوه بر ایجاد  امنیت خاطر برای آینده  افراد می تواند معضلات اجتماعی را کاهش دهد.
فیروزی رئیس جهاد دانشگاهی استان البرز در این نشست گفت: بیمه صندوق می تواند برای شاغلین خانگی و افرادی که دارای شغل ناپایدار هستند نقش مهمی داشته باشد و برای آنها امنیت به همراه داشته باشد.
وی افزود:جهاد دانشگاهی می تواند  اعضای موقت و حتی دائم که بیمه ندارند و مشمول صندوق هستند  را به صندوق معرفی کند.
در ادامه رشنوادی رئیس مرکز ساماندهی مشاغل خانگی استان البرز خبر از گسترش همکاری مرکز و صندوق داد و گفت: قبلا بخشی از شاغلین خانگی برای برخورداری از بیمه به کارگزاری های صندوق معرفی شده اند و با توجه به استقبال خوب آنها با اطلاع رسانی می توان مابقی افراد را هم بیمه کرد.
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.