شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 17 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 26880
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 13 تیر 1402 - 20:07 | 61 بازدید | ارسال توسط :

دومین جلسه کمیته مشورتی نامگذاری معابر و اماکن منطقه ۱۵ برگزار شد

🔷 دومین جلسه کمیته مشورتی نامگذاری معابر و اماکن منطقه ۱۵ به ریاست شهردار منطقه و با هدف تصمیم گیری برای نامگذاری چند معبر و پل و تغییر نام یک معبر در منطقه برگزار شد. 🔹به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، در این نشست نامگذاری سه معبر در نواحی۱ ، ۵ و ۶ به […]

دومین جلسه کمیته مشورتی نامگذاری معابر و اماکن منطقه ۱۵ برگزار شد

🔷 دومین جلسه کمیته مشورتی نامگذاری معابر و اماکن منطقه ۱۵ به ریاست شهردار منطقه و با هدف تصمیم گیری برای نامگذاری چند معبر و پل و تغییر نام یک معبر در منطقه برگزار شد.

🔹به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، در این نشست نامگذاری سه معبر در نواحی۱ ، ۵ و ۶ به نام شهیدان گرانقدر سردار ناصر عبدالهی، محمد قزاقی و محمدعلی حسینی سیانکی به تصویب رسید و مصوبات برای اخذ تصمیم نهایی به مرکز ارتباطات ارسال شد.

🔹برپایه این گزارش، بررسی نامگذاری یک پل بدون نام واقع در غرب به غرب بزرگراه شهید نجفی رستگار به نامهای پیشنهادی شهدای قیام ۱۵ خرداد و بانو گوهرشاد و پیشنهاد تغییر نام خیابان هنرستان در محله مسعودیه به نام خیرین مدرسه ساز از دیگر مواردی بود که در این نشست از سوی مدیران حاضر تبادل نظر و تصمیم گیر ی شد .

🔹این گزارش حاکیست، این نشست به ریاست شهردار منطقه و با حضور رئیس بنیاد شهید منطقه، رئیس آموزش و پرورش منطقه، فرمانده بسیج، روسای امور ایثارگران و روابط عمومی منطقه، معتمدین محلات مظاهری و والفجر و کارشناس نامگذاری معبر منطقه برگزار شد.

🔹شایان ذکر است، در پایان این نشست،؛ شهردار منطقه احکام اعضای کمیته مشورتی را به آنان تنفیذ کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.