شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 28044
  پرینتخانه » یادداشت تاریخ انتشار : 17 مرداد 1402 - 11:26 | 63 بازدید | ارسال توسط :

خبرنگاری مسئولیت آگاهانه اجتماعی است

خبرنگار و خبرنگاری، صرفاً یک واژه و یک شغل نیست، بلکه یک مسئولیت آگاهانه اجتماعی و یک تعهد صادقانه حرفه‌ای در قبال روشنگری افکار عمومی جامعه است. سال‌هاست که با عزم جزم و همت بلند و با اتکاء به ذهن زلال و قلم اثرگذار و جریان‌ساز شما خبرنگاران فرهیخته در جهت تنویر افکار جمعی و […]

خبرنگاری مسئولیت آگاهانه اجتماعی است

خبرنگار و خبرنگاری، صرفاً یک واژه و یک شغل نیست، بلکه یک مسئولیت آگاهانه اجتماعی و یک تعهد صادقانه حرفه‌ای در قبال روشنگری افکار عمومی جامعه است.

سال‌هاست که با عزم جزم و همت بلند و با اتکاء به ذهن زلال و قلم اثرگذار و جریان‌ساز شما خبرنگاران فرهیخته در جهت تنویر افکار جمعی و آگاه‌سازی جامعه به حفاظت و صیانت از محیط زیست، گام برداشته‌اید.

شما اصحاب اندیشه و دانایی، دغدغه‌مندانه با قلم زدن و قدم زدن در سپهر پُر فراز و نشیب رسانه، بذر واژه‌ها را کاشته و پرچم آگاهی را افراشته‌اید و از طریق تبیین موضوع محیط زیست برای آحاد مختلف جامعه، حرکت در مسیر ارتقاء و بهبود مؤلفه‌های محیط زیستی را به عنوان مطالبه‌ای جمعی، برداشت کرده‌اید.

بدون تردید، تحقق این مهم، مدیون و مرهون مساعی و ممارست‌هایی است که در جایگاه یک خبرنگار متعهد و دغدغه‌مند برای خدمت به مردم و محیطی که در آن نفس کشیده و زیست می‌کنند، به عمل آورده‌اید و چه جایگاهی از این بالاتر و والاتر؟

فرا رسیدن روز خبرنگار را به شما همکارِ همراه و همدل، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روزافزون‌تان را در راه ایفای رسالت خطیر و حساس آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی و استیفای حقوق مردمی که استحقاق برخورداری از زیستن در محیطی آرام، ایمن و سالم را دارند، از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

نویسنده : حلیا سادات حسینی_ مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.