شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 29869
  پرینتخانه » کاریکاتور تاریخ انتشار : 18 مهر 1402 - 14:37 | 154 بازدید | ارسال توسط :

«تحقیر» دموکراتها نسبت به مک‌کارتی در نهایت از تمایل کمک به او فراتر رفت

هشت نماینده جمهوری خواه کنگره با دموکرات‌ها همکاری نزدیکی داشتند تا به برکنار کردن «کوین مک‌کارتی» رئیس جمهوری خواه مجلس رأی دهند. مک‌کارتی اوایل امسال پس از ۱۵ دور رای گیری، رئیس مجلس نمایندگان شد و اکنون به اولین رئیس مجلس برکنار شده در تاریخ آمریکا تبدیل شده است. علت مسقتیم برکناری مک‌کارتی این بود […]

«تحقیر» دموکراتها نسبت به مک‌کارتی در نهایت از تمایل کمک به او فراتر رفت

هشت نماینده جمهوری خواه کنگره با دموکرات‌ها همکاری نزدیکی داشتند تا به برکنار کردن «کوین مک‌کارتی» رئیس جمهوری خواه مجلس رأی دهند. مک‌کارتی اوایل امسال پس از ۱۵ دور رای گیری، رئیس مجلس نمایندگان شد و اکنون به اولین رئیس مجلس برکنار شده در تاریخ آمریکا تبدیل شده است.

علت مسقتیم برکناری مک‌کارتی این بود که او قبلاً یک پاکت قرمز بزرگ به حزب دموکرات داده بود، اگرچه کامل نبود، اما از تعطیلی دولت جلوگیری کرد. با این حال، این خنده‌دار است که همه نمایندگان دموکرات حاضر در رای گیری مجلس نمایندگان به آن رای موافق دادند و او را برکنار کردند!

روزنامه «نیویورک تایمز» در این خصوص گزارش داد که قبل از رای گیری، یک «مناظره عجیب جمهوری خواهان در مقابل جمهوری خواهان» در مجلس نمایندگان برگزار شد، جایی که دموکرات‌ها «آرام نشسته بودند و تماشا می‌کردند.» زمانی که اعضای دموکرات مجلس نمایندگان درباره چگونگی پاسخ به قطعنامه عزل رئیس مجلس بحث می‌کردند، «تحقیر» آنها نسبت به مک‌کارتی در نهایت از تمایل دموکرات‌ها برای کمک به او فراتر رفت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.