شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 17 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 26888
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 14 تیر 1402 - 12:51 | 73 بازدید | ارسال توسط :
در راستای طرح نهضت آسفالت از ابتدای سال  انجام شد؛

بهسازی و روکش آسفالت  بیش از ۲۱۱ هزار متر مربع ازمعابر منطقه ۱۵

🔹شهردار منطقه ۱۵ گفت: در راستای طرح نهضت آسفالت، ۲۱۱ هزار و ۳۶۸ متر مربع ازمعابر نواحی هفتگانه  منطقه ۱۵ از ابتدای سال بهسازی و روکش آسفالت شد. 🔹به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری با اشاره به تاکیدات شهردار محترم تهران در خصوص چهار تحول شهر تهران به ویژه تحول در کالبد […]

بهسازی و روکش آسفالت  بیش از ۲۱۱ هزار متر مربع ازمعابر منطقه ۱۵

🔹شهردار منطقه ۱۵ گفت: در راستای طرح نهضت آسفالت، ۲۱۱ هزار و ۳۶۸ متر مربع ازمعابر نواحی هفتگانه  منطقه ۱۵ از ابتدای سال بهسازی و روکش آسفالت شد.

🔹به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری با اشاره به تاکیدات شهردار محترم تهران در خصوص چهار تحول شهر تهران به ویژه تحول در کالبد شهر افزود:  در این راستا نگهداشت شهر و بحث آسفالت در اولویت برنامه های مدیریت شهری قرار گرفته است.

🔹 او به تشریح عملیات نهضت بهسازی و روکش آسفالت در معابر نواحی هفتگانه منطقه پرداخت و گفت: با هدف دست یابی به استانداردهای قابل قبول معابر، ۲۱۱  هزار و ۳۶۸ متر مربع ازمعابر نواحی هفتگانه  منطقه با تلاش شبانه روزی همکارانم  بهسازی و روکش آسفالت شد.

🔹شیری به عملیات نوسازی و روکش اساسی آسفالت معابر(تراش و روکش، مکانیزه) اشاره کرد و افزود:  ۲۶ هزار و ۷۴۲ تن آسفالت در خیابان شهید فاضل بجستانی، بلوار امام رضا(ع)، بزرگراه امام رضا(ع)، خیابان شهید غلامی، پدافند هوایی و …پخش و ۱۷۳ هزار و ۶۵۰ متر مربع از معابر نواحی ۲،۳،۴،۶،۸ بهسازی شد.

🔹شهردار منطقه ادامه داد: ۲۲ هزار و ۸۷۸ متر مربع از معابر شامل کوچه شهید رمضانی، محله مینایی، خیابان یاسینی کوچه فروغی، قاضی زاده ، ترکاشوند، ترک فرعی دوم و … در نواحی ۱،۲،۳،۶ با ۳ هزار تن آسفالت به صورت روکش دستی نوسازی شد.

🔹او با اشاره به اینکه ۱۱۴ هزار و ۸۴۰ مترمربع  از معابر در نواحی هفتگانه منطقه نیز با پخش ۲ هزار و ۶۱۲ تن آسفالت لکه گیری شده است افزود: این پروژه با هدف ارتقای کیفیت زندگی و رضایت مندی شهروندان و نوسازی محلات ادامه خواهد داشت.

🔹شیری در پایان با تاکید بر اهمیت نگهداشت معابر شهر در ایجاد سهولت تردد عابرین و وسایل نقلیه افزود: عملیات بهسازی معابر براساس  نظر شورایاران، گزارشات مردم در سامانه های ۱۳۷ پلاس و کارشناسی نواحی انجام می شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.