شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Thursday, 16 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 24496
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 26 فروردین 1402 - 20:48 | 50 بازدید | ارسال توسط :

بهره مندی ۳ هزار شهروند از  میز خدمت سلامت محور در باب الرضای تهران

🔹 معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ گفت: ۳ هزار شهروند از  خدمات آموزشی  و میز خدمت سلامت محور طی ماه مبارک رمضان در باب الرضای تهران بهره مند شدند. 🔹به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۵؛مهدی اسمعیلی گفت: ۱۰۵ کلاس آموزشی سلامت محور با محوریت ماه مبارک رمضان و با عناوین سلامت معنوی و تغذیه […]

بهره مندی ۳ هزار شهروند از  میز خدمت سلامت محور در باب الرضای تهران

🔹 معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ گفت: ۳ هزار شهروند از  خدمات آموزشی  و میز خدمت سلامت محور طی ماه مبارک رمضان در باب الرضای تهران بهره مند شدند.

🔹به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۵؛مهدی اسمعیلی گفت: ۱۰۵ کلاس آموزشی سلامت محور با محوریت ماه مبارک رمضان و با عناوین سلامت معنوی و تغذیه سالم به شهروندان به همت اداره سلامت منطقه برگزار شد.

🔹او با اشاره به اینکه این خدمات با هدف ایجاد بستر مناسب بمنظور بهره مندی شهروندان از ضیافت معنوی ماه مبارک رمضان و ارتقای همبستگی اجتماعی مبتنی بر مسجد محوری در مساجد و سرای محلات منطقه ارائه شد افزود: در این راستا ۳ هزار شهروند باب الرضای تهران از  خدمات آموزشی  و میز خدمت سلامت محور بهره مند شدند.

🔹 معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه  اضافه کرد: در این کلاس‌های آموزشی شهروندان و روزه داران از مباحث آموزشی متناسب با ماه مبارک رمضان از جمله آداب روزه داری، رمضان از نگاه قرآن و احادیث، فواید روزه داری، تغذیه در ماه مبارک رمضان، خودآگاهی و نقش آن در کیفیت زندگی، سلامت معنوی و…. آشنا شدند.

🔹 برپایه این گزارش؛ ۱۰۵کلاس آموزشی و ۲۶ ایستگاه سلامت محور یا میز خدمت با عناوین سلامت معنوی و تغذیه سالم در ماه رمضان در مساجد سطح محلات برگزار و ۳۰۳۴ شهروند از این خدمات بهره مند شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.