شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 17 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 24499
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 26 فروردین 1402 - 20:50 | 52 بازدید | ارسال توسط :

آغاز طرح ضربتی جمع آوری معتادان متجاهر منطقه ۱۵

🔹 شهردار منطقه ۱۵ در هشتمین جلسه قرارگاه اجتماعی منطقه از آغاز طرح ضربتی جمع آوری معتادان متجاهر منطقه و به ویژه در سه محور میدان اسب سوار بسیجی، پشت ناحیه مقاومت بسیج و روبروی بازارگل خبر داد. 🔹 به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری در هشتمین جلسه قرارگاه اجتماعی گفت: شهرداری […]

آغاز طرح ضربتی جمع آوری معتادان متجاهر منطقه ۱۵

🔹 شهردار منطقه ۱۵ در هشتمین جلسه قرارگاه اجتماعی منطقه از آغاز طرح ضربتی جمع آوری معتادان متجاهر منطقه و به ویژه در سه محور میدان اسب سوار بسیجی، پشت ناحیه مقاومت بسیج و روبروی بازارگل خبر داد.

🔹 به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری در هشتمین جلسه قرارگاه اجتماعی گفت: شهرداری پای کار جمع آوری معتادان هست و انتظار  داریم سایر سازمانها نیز در این ارتباط مشارکت و همکاری لازم را داشته باشند.

🔹 او در ادامه با تاکید براینکه یکی از مهمترین مصوبات این جلسه جمع آوری معتادان میدان اسب سوار بسیجی در سه راه افسریه است، خاطر نشان کرد: این محل به دلیل موقعیت جغرافیایی آن به پاتوق معتادان متجاهر تبدیل شده و این بار نیاز به یک همت همگانی و جمع آوری از سطح شهرداریم تا این افراد از محلی به محل دیگر کوچ نکرده و معتادان این نقطه ظرف یکماه آینده با کمترین خسارت جمع آوری شوند.

🔹 شیری همچنین بر مکاتبه و پی گیری افزایش ظرفیت پذیرش و غربالگری مرکز شهید زیادیان از مرکز خدمات اجتماعی شهرداری تهران تاکید کرد.

🔹 شهردار منطقه در ادامه از سرکلانتری و کلانتری های منطقه به جهت جمع آوری سدمعبر شهرزاد تشکر کرد و از معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه خواست تا موضوع دو طرفه کردن این خیابان را پیگیری کند.

🔹 بنابراین گزارش، این نشست با حضور شهردار منطقه، معاون دادستان، جانشین سرکلانتر ششم، رئیس پایگاه ششم مواد مخدر، نماینده راهور، معاون اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر، معاونین اجرایی و شهرداران نواحی منطقه برگزار شد.

🔹 این گزارش حاکیست، در ادامه جلسه هر یک از اعضای قرارگاه گزارشی از اقدامات انجام شده سازمان خود در خصوص موضوعات قرارگاه اجتماعی ارائه داده و نقطه نظراتشان را در ارتباط با جمع آوری معتادان متجاهر بیان کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.