شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Saturday, 18 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 24899
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 15 اردیبهشت 1402 - 15:26 | 35 بازدید | ارسال توسط :

بسته‌های ویژه مکالمه و اینترنت همراه اول به مناسبت هفته شیراز

🔹همراه اول با ارائه طرح‌های ویژه مکالمه رایگان و اینترنت به استقبال و نکوداشت هفته شیراز رفت و به همین مناسبت یک روز مکالمه درون شبکه در روز پانزدهم اردیبهشت را به تمامی مشترکان استان فارس هدیه داد که با شماره‌گیری کددستوری «ستاره ۱۰ ستاره ۴ ستاره ۲ مربع» قابل فعالسازی است. 🔹درضمن همراه اول […]

بسته‌های ویژه مکالمه و اینترنت همراه اول به مناسبت هفته شیراز

🔹همراه اول با ارائه طرح‌های ویژه مکالمه رایگان و اینترنت به استقبال و نکوداشت هفته شیراز رفت و به همین مناسبت یک روز مکالمه درون شبکه در روز پانزدهم اردیبهشت را به تمامی مشترکان استان فارس هدیه داد که با شماره‌گیری کددستوری «ستاره ۱۰ ستاره ۴ ستاره ۲ مربع» قابل فعالسازی است.

🔹درضمن همراه اول «یک هفته تخفیف بی‌سابقه در خریداری و فعالسازی بسته‌های ساعتی اینترنت و مکالمه مدار فیروزه‌ای» نیز برای شیرازی‌ها تدارک دیده است.

🔹نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور همچنین اعلام کرد «شیرازی‌ها می‌توانند در بازه زمانی ۱۵ تا ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ از اعتبار هدیه ۱۰۰ هزار تومانی برای خرید بلیط هواپیما از اپلیکیشن «فلای تودی» که کدهای آن متعاقبا از طریق پیامک ارسال می‌شود و همچنین ۲۰۰ هزار تومان اعتبار هدیه برای استفاده از اقامتگاه‌های گردشگری اپلیکیشن «جاجیگا» با مراجعه به لینک https://j1g.ir/2U نیز بهره‌مند شوند.»

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.