شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Saturday, 18 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 32151
  پرینتخانه » استانها تاریخ انتشار : 03 دی 1402 - 12:50 | 55 بازدید | ارسال توسط :

کمک به ازدواج زوج های نیازمند/ افتتاح کارگاه تولیدی دستمال کاغذی به همت «آبشار عاطفه ها» در گلستان

همزمان با سفرهای استانی رئیس جمهور به استان گلستان و به همت بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه ها اولین کارگاه تولید دستمال کاغذی در گلستان افتتاح و ١١٠ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند اهدا شد. به گزارش صدای چراغ امید نیوز، حجت الاسلام احمد صالحی در مراسم افتتاح اولین کارگاه تولید دستمال کاغذی اظهار داشت: […]

کمک به ازدواج زوج های نیازمند/ افتتاح کارگاه تولیدی دستمال کاغذی به همت «آبشار عاطفه ها» در گلستان

همزمان با سفرهای استانی رئیس جمهور به استان گلستان و به همت بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه ها اولین کارگاه تولید دستمال کاغذی در گلستان افتتاح و ١١٠ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند اهدا شد.
به گزارش صدای چراغ امید نیوز، حجت الاسلام احمد صالحی در مراسم افتتاح اولین کارگاه تولید دستمال کاغذی اظهار داشت: این کارگاه باهدف اشتغالزایی افتتاح شده است، جوانان جویای کار، نیازمندان و افرادی که از لحاظ مسائل زندگی دارای محرومیتی هستند، می‌توانند با کمک ما و سرمایه کم، یک کارگاه کوچک با رعایت قوانین و کسب مجوزهای لازم ایجاد کنند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری افزود: یکی از نهاد های کمک به مردم، مجموعه بین المللی آبشار عاطفه ها است و شاهدیم که در هر استان با ایجاد کارگاهها و بکارگیری جوانان یک کار ارزشمند انجام داده و بار مشکلات معیشتی مردم را کم کرده است.

وی گفت: از مجموعه بین المللی آبشار عاطفه ها تشکر ویژه میکنیم که این ظرفیت را نه تنها در ایجاد اشتغال بلکه در اهدای جوایز، رفع مشکلات درمانی، آموزش خانواده ها و هر آنچه که بتواند مشکلات مردم را مرتفع کند و مسیر زندگی آنها را تغییر دهد ورود کرده است.

حجت‌الاسلام صالحی در رابطه با تعداد این چنین مجموعه ها در کشور بیان کرد: مجموعه های پای کار از قبیل، موسسات مردم نهاد، خیریه و خیران وجود دارد که با همت وزارت کشور و معاونت اجتماعی ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: آبشار عاطفه ها جلودار این رزمایش و خدمت مومنانه بوده و از ظرفیت های خود برای امید آفرینی، ایجاد نشاط اجتماعی و افزایش ظرفیت اجتماعی در بین مردم استفاده کرده که شایسته قدر دانی است.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در پایان گفت: برای آزادی زندانیان مالی هم یاری رسانی داریم که این هم جزو اقدامات این مرکز به شمار می رود که با استفاده از ظرفیت های مردمی، خیران و با کمک دولت بتوانیم گره ای از مشکلات مردم باز کنیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.