شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Tuesday, 7 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 34792
  پرینتخانه » اسلایدر صفحه اول, اقتصادی تاریخ انتشار : 22 اسفند 1402 - 11:08 | 31 بازدید | ارسال توسط :
برای چهارمین سال متوالی؛

کسب رتبه یک برترتوسط آموزش اتاق بازرگانی البرز در میان اتاق‌های بازرگانی کشور

در دهمین نشست هیات نمایندگان به کسب رتبه یک برتر توسط آموزش اتاق بازرگانی البرز در میان اتاق های بازرگانی کشور و برای چهارمین سال متوالی اشاره شد. به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار صدای چراغ امید نیوز، دهمین جلسه و آخرین نشست چهارمین دوره هیات نمایندگان اتاق بازرگانی در سال جاری برگزار شد. در این نشست، […]

کسب رتبه یک برترتوسط آموزش اتاق بازرگانی البرز در میان اتاق‌های بازرگانی کشور

در دهمین نشست هیات نمایندگان به کسب رتبه یک برتر توسط آموزش اتاق بازرگانی البرز در میان اتاق های بازرگانی کشور و برای چهارمین سال متوالی اشاره شد.

به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار صدای چراغ امید نیوز، دهمین جلسه و آخرین نشست چهارمین دوره هیات نمایندگان اتاق بازرگانی در سال جاری برگزار شد.

در این نشست، پرهام رضایی رئیس اتاق بازرگانی البرز بیان کرد: برای چهارمین سال متوالی، رتبه یک برتر آموزشی را در میان اتاق های بازرگانی کشور کسب نمودیم و برای تداوم موفقیت مذکور در سال آتی نیز باید از هم‌اکنون برنامه‌ریزی های لازم صورت پذیرد.

در ادامه ضمن ارائه گزارشی از سوی احمد غلامی دبیرکل اتاق بازرگانی البرز در خصوص اهم اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۲، پیرامون برنامه پیشنهادی این پارلمان بخش خصوصی در سال ۱۴۰۳ بحث و تبادل نظر شد.

در بخش دیگری از این نشست، گزارشی نیز توسط محمدرضا خرمی مدیر روابط عمومی اتاق بازرگانی البرز در خصوص اهم اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۲ در حوزه اطلاع‌رسانی، ارتباط با رسانه‌ها و تعامل سازنده با مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی دولتی و اتاق‌های بازرگانی کشور ارائه شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.