شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 36485
  پرینتخانه » اسلایدر صفحه اول تاریخ انتشار : 17 اردیبهشت 1403 - 9:42 | 37 بازدید | ارسال توسط :

سخنی با طاهره طالقانی در مورد ویدئوی اخیر وی در فضای مجازی

سرکار خانم طاهره طالقانی؛ با سلام. کلیپی از شما در فضای مجازی در حال انتشاراست که حقیر را بر آن داشت تا در پاسخ به آنچه گفته اید در جایگاه یک طلبه تذکراتی را بیان کنم.
سخنی با طاهره طالقانی در مورد ویدئوی اخیر وی در فضای مجازی

ا) تنها وجه اشتراک من و شما اشتراک زادگاه پدرانمان در روستای گلیرد طالقان است و دارالمومنین طالقان همواره مفتخر به وجود شهدا، عرفا، اهل معنی و علمایی عظیم الشان بوده است، از جمله پدربزرگوار شما؛ ابوذر زمان حضرت آیت الله طالقانی.

۲) عدم صحت آنچه  گفته اید آنقدر واضح  و روشن است که هر مومنی که مانوس با قرآن باشد، حتی به خود زحمت گوش دادن به کلیپ شما را نمی دهد چه برسد به آنکه برای آن سخنان حسابی باز کند.

۳) در عین حال به سهم خودم عرض می کنم؛ شما تفسیر قرآن را از کجا آموخته ید که خطاب آیات حجاب را محدود کرده اید به زنان پیغمبر و واژه زنان مؤمن را نادیده گرفته اید؛ قرآن را تفسیربه رای نموده اید؟

۴) با بهره مندی از آیه شریفه لا اکراه فی الدین، در تلاش هستید تا روحیه اباحه گری را ترویج نمایید و ثابت کنید که حجاب واجبی اجتماعی نیست؛ در حالی که هر ترم اولی حوزه و دانشگاه می داند که این آیه اشاره عدم اکراه در پذیرش دین است نه احکام الهی.

۵) با گذراندن تنها یک واحد ادبیات عرب هر کسی متوجه می شود که به کار گیری فعل امر  در آیات قران، دلالت بر وجوب دارد؛ چرا و به سفارش چه کسانی فتوا بر توصیه ای بودن امر الهی داده اید؟

و اما چند توصیه :

الف) درمطلع انقلاب اسلامی ایران، دگراندیشان در تلاش بودند تا ابوذر زمان را مصادره به مطلوب نمایند و ضمن دوقطبی کردن فضای جامعه در امراطاعت از رهبری امام خمینی(ره)، با پنهان کردن خود پشت سر پدر شما و به کارگیری واژه پدر طالقانی به اهداف شوم منافقانه خود برسند. در حالی که آیت الله طالقانی انقلابی و بصیر چون سدی آهنین در مقابل  آنها ایستادند و اجازه ایجاد شکاف به خناسان ندادند.

ب) خانم طالقانی قابل یاد آوری است که حضرت امام خامنه ای، مقام معظم رهبری کشف حجاب را یک حرام شرعی و سیاسی دانسته اند. به شما خواهرانه توصیه می کنم که از دام تاریک این خناسان خارج شویید و به عاقبت خیری بیندیشید که در دایره ولایتمداری و فهم کامل و صحیح از دین و “ولی” نیاوردن روی کلام ولی  فقیه حاصل می شود. حیف است که عاقبت ایمانی خود را با بیان پیام های سفارشی ایادی نظام سلطه به تاریکی بکشانید.

ج) کاش قبل از انتشار پیام خود رجوعی به نظرات پدربزرگوارتان حضرت آیت الله طالقانی در امر وجوب حجاب و اجتماعی بودن این فریضه الهی می نمودید که فرمودند: “این روح انقلابی باید در زنان ما حفظ شود و این منوط به این است که زنان ما به تجمل ها وابتذال هایی که کشانده شده بودند، برنگردند و نباید هم بر گردند. حجاب اسلامی یعنی حجاب وقار، حجاب شخصیت؛ ساخته من و فقیه نیست، نص قران است.” خانم طالقانی مراقب باشید افکار پدرتان را به استحاله نکشانید.

وما علینا الا البلاغ      زینب سید میرزایی طالقانی

 

(گفتنی است پایگاه خبری صدای چراغ امیدنیوز، حق پاسخ دهی را برای خانم طاهره طالقانی محفوظ می دارد.)

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.