شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Wednesday, 15 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 22475
  پرینتخانه » استانها تاریخ انتشار : 22 شهریور 1401 - 18:37 | 117 بازدید | ارسال توسط :

وظیفه ما مطابق قانون حمایت ، هدایت و نظارت بر امور آنان و مطالبه گری است

مدیران بیمه ای و درمانی تامین اجتماعی استان البرز ظهر امروز دوشنبه ۲۱ شهریور ماه با دکتر علیرضا عباسی نماینده مردم شریف شهرستان های کرج ، فردیس ، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند .

وظیفه ما مطابق قانون حمایت ، هدایت و نظارت بر امور آنان و مطالبه گری است

به گزارش خبرنگار صدای چراغ امیدنیوز؛ درابتدای این دیدار داود سعد زاده ، مدیر کل تامین اجتماعی استان البرز و دکتر داریوش طاهرخانی ، مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز گزارشی از وضعیت تامین اجتماعی استان البرز ارائه کردند .

در ادامه این دیدار علیرضا عباسی ، نماینده مردم شریف استان البرز با اشاره به اهمیت وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی یکی از وزارتخانه های بسیار مهمی است که با ادغام سه وزارتخانه شکل گرفته و جمعیت کثیری از افراد جامعه را در حوزه های مختلف تحت پوشش خود دارد .

عباسی افزود : برخی از حوزه های این وزارت خانه نسبت به سایر حوزه ها کمتر مورد توجه قرار گرفته است که لازم است هر شخصی که برای این وزارتخانه معرفی و رای اعتماد می گیرد تمامی حوزه ها را مورد توجه خویش قرار دهد .

نماینده مردم شریف استان البرز گفت : وظیفه ما مطابق قانون حمایت ، هدایت و نظارت بر امور آنان و مطالبه گری است و همیشه سعی بر این داریم تا براساس مصالح مردم ، نظام ، دولت و شرایط خاص ملی و بین المللی تصمیم درست را اتخاذ کنیم .

نماینده مردم کرج ، فردیس ، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی گفت : پاکدستی ، فساد ستیزی ، عملکرد جهادی ، انقلابی و توانمند بودن شاخص های خدمتگزاران در این دولت تعریف شده است و یقینا هر شخصی این خصوصیات را دارا باشد از خدمتگزاران واقعی خواهد بود و در گام دوم انقلاب نیز علاوه بر پاکدستی و فساد ستیزی به نیروهای جهادی با خصوصیات انقلابی و توانمند بودن تاکید شده است .

دکتر عباسی اظهار داشت : سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری ، قوانین و اسناد بالادستی وظایف ما نمایندگان مجلس و تمامی وزرا و مسئولین را به صورت صریح و روشن بیان کرده است و ما تکلیف خود می دانیم که به درستی حمایت ، هدایت و نظارت بر امور را انجام دهیم .

نماینده مردم شریف استان البرز همچنین با اشاره به اهمیت صندوق تامین اجتماعی بیان داشت : مردم با امید درصندوق تامین اجتماعی سرمایه گذاری می کنند تا پشتوانه ای برای روز های آینده آنها باشد و ما در مقابل این صندوق ذخیره مردم مسئول و متعهد هستیم و باید تلاش کنیم با برنامه ریزی درست ، راه و آینده روشنی برای این صندوق و در نتیجه برای استفاده کنندگان این صندوق فراهم کنیم .

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.