شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Saturday, 18 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 33526
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 14 بهمن 1402 - 15:01 | 53 بازدید | ارسال توسط :
شهردار منطقه ۱۵ خبر داد:

نونوار شدن ناحیه ۶ منطقه ۱۵ با اجرای ۲ طرح من شهردارم و تحول بیست گانه خدمت در شهر

🔸شهردار منطقه ۱۵ در جلسه راهبری امور نواحی و پیگیری پروژه‌های مقیاس ناحیه ۶ منطقه ۱۵ گفت: کمتر از ۱۰ ماه ۸ پروژه توسعه محله‌ای در این ناحیه اجرا و در اختیار شهروندان قرار گرفت. 🔸به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه گفت: سال گذشته شاهد استقبال گسترده شهروندان جنوب شرق […]

نونوار شدن ناحیه ۶ منطقه ۱۵ با اجرای ۲ طرح من شهردارم و تحول بیست گانه خدمت در شهر

🔸شهردار منطقه ۱۵ در جلسه راهبری امور نواحی و پیگیری پروژه‌های مقیاس ناحیه ۶ منطقه ۱۵ گفت: کمتر از ۱۰ ماه ۸ پروژه توسعه محله‌ای در این ناحیه اجرا و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

🔸به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه گفت: سال گذشته شاهد استقبال گسترده شهروندان جنوب شرق تهران در طرح «من شهردارم یک »  بوده ایم و براساس نیازهای هر محله پروژه‌های توسعه محله ای تعریف شد و اجرای آن با توجه به اولویت شهروندان منطقه، در دستور کار قرار گرفت.

🔸او افزود: به همین سبب ۸ پروژه توسعه محله‌ای در حوزه‌های مختلف فنی و عمران، خدمات شهری و محیط زیست، حمل و نقل و ترافیک  در این ناحیه براساس نظر شهروندان انتخاب و کمتر از ۱۰ ماه به اجرا درآمد که از جمله آن می‌توان به بهسازی و نوسازی انهار خیابان  مظاهر، مرمت و بازسازی پیاده راه و اجرای کانیو خیابان بهداشت صفت و احسان، بهسازی آسفالت محله والفجر خیابان غلامی، تجهیز وسایل بازی کودکان در بوستان های فلسطین و جوکار، مناسب سازی ایستگاه اتوبوس شیرازی، تجهیز ایستگاه های اتوبوس خط ثامن الحج(ع) – میدان شهدا و آرام سازی نقاط حادثه خیز ۲۰ متری قائم،ابومسلم، هنرستان و والفجر اشاره کرد.

🔸شیری اضافه کرد: دو پروژه احداثی شامل احداث و بهسازی مقبره الشهداء والفجر و نیز احداث پایانه ثامن(ع)  نیز در دستور کار است.

🔸شهردار منطقه در ادامه به اقدامات مهم صورت گرفته در راستای اجرای طرح تحول بیست‌گانه منطقه در  سطح  ناحیه ۶ اشاره کرد و گفت: ۱۴ هزار متر مربع مرمت و بهسازی معابر سطح ناحیه، ۴ هزار و ۷۴۴ متر طول تبدیل نهر به کانیو و مرمت و بهسازی جداول و انهار، ۴ هزار و ۹۶۰ متر طول پیاده رو سازی و اصلاح معابر، ۱۰۰ مورد حذف دریچه های زائد در سطح معابر و همسطح سازی، یک مورد بهسازی زمین چمن مصنوعی، بازپیرایی فضای سبز خیابان شیرازی، بهسازی میدان میوه و تره بار شهید بیدی (شیرازی)، ۴۵ هزار متر طول خط کشی معابر، ایمن سازی ۴ بوستان، مرمت و بهسازی آسفالت ۴ مدرسه و …  در راستای این طرح به اجرا درآمد.

🔸همچنین در این نشست مصوبات دور نخست بازدید میدانی از محلات و نیز پیام های سامانه نظارت همگانی و مدیریت شهری ۱۳۷+ پلاس در سه ماه اخیر به صورت مقایسه ای با مدت مشابه سال گذشته بررسی و ارزیابی شد.

🔸جلسه راهبری امور نواحی و پیگیری پروژه‌های مقیاس نواحی، با  محوریت بررسی وضعیت عملکرد، امکانات و ظرفیت‌های موجود و همچنین نیازها و مشکلات محلات با حضور شهردار منطقه، معاونان اجرایی، مدیران و معتمدان محله به صورت مستمر در نواحی هفتگانه منطقه در حال برگزاری است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.