شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Tuesday, 7 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 20754
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 13 مرداد 1401 - 13:27 | 187 بازدید | ارسال توسط :

نشست جمعیت گفتمان جهادی ورزش ایران برگزار شد

نشست جمعیت گفتمان جهادی ورزش ایران در وزارت ورزش و جوانان با میزبانی بسیج وزارت و رضا قاسمی و و زورقی برگزار شد.

نشست جمعیت گفتمان جهادی ورزش ایران برگزار شد

به گزارش خبرنگار چراغ امید؛ در این جلسه زورقی- مشاور مدیر کل منابع توسعه انسانی وزارت ورزش با اشاره به فعالیت بدنه بسیج کشور از سال ۸۸، اظهار کرد: از آن زمان تا کنون زیرمجموعه هایی تحت عنوان بسیج خدمات رسانی در مناطق محروم در دستور کار این وزاتخانه قرار گرفت.
مسئول شهدای کارگر ورزشکار عنوان کرد: کمک های نقدی برای گروه های جهادی داخلی و خارجی منطقه محوری و استانی و اقداماتی در راستای شناسایی قهرمانان و استیج استعداد یابی جوانان و نوجوانان در اردوهای جهادی و محله محوری انجام شده است.

در ادامه این نشست باقری از اداره کل رفاه اجتماعی استان تهران ضمن تقدیر و بازدید میدانی از مناطق ۱۵ و ۱۹ و ۱۸ و گروه جهادی فاطمیون، تاکید کرد: برای برگزاری جام جهانی برای بی‌خانمان‌ها و مناطق محروم در اطراف تهران، ظرفیت منطقه ۱۹ را مد نظر قرار داده ایم.
همچنین در ادامه امید آقایی سهرابوند- دبیر کمیسیون ورزش نیروهای انقلابی کشور بیان کرد: می توانیم با اقدامات جهادی بر محرومیت پیروز شویم و در امور جوانان تغییر ایجاد کنیم هر چند با حضور دکتر سجادی نگاه به امور جهادی و فرهنگی این وزارت خانه بیش از گذشته شده است. امیدواریم شاهد تلاش بیشتر نیروهای انقلابی و جهادی با این وزارت خانه باشیم.
گفتنی است؛ در این جلسه پیشنهاد شد، اردوی جهادی فرهنگ و دانش توانمندسازی ورزشی خانواده ها در دستور کار قرار بگیرد. همچنین بسیج جهادی ساخت و ساز مناطق محروم، همچون سرویس های بهداشتی و حمام در اولویت قرار گرفت. بهداشت، درمان و بیماری های مختلف در بسیج جهادی انجام می شود.

روح الله گلستانی جم- مربی بین المللی دو ومیدانی ایران نیز در این نشست با اشاره به سخن وزیر ورزش در مجلس مبنی بر اینکه حال ورزش مان خوب است، اظهار کرد: حمید سجادی- وزیر ورزش شب روز ندارد زیرا که در تلاش است تا به آنچه که اولویت حوزه ورزش جوانان است جامعه عمل بپوشاند. امیدارم در این راستا نمایندگان مجلس هم همکاری لازم را با وزیر جهادی داشته باشند.

قابل ذکر است؛ در حوزه ورزش و خدمات ورزشی، ورزش همگانی و ورزش قهرمانی در دستور کار قرار داده شد. تهیه و توزیع اقلام ورزشی و نرم‌افزاری مناطق محروم که به مربی و یا فدراسیون دسترسی ندارند، از طریق نرم افزار جهادی اقدامات انجام شد.
در این نشست بسیج وزارت ورزش (اسم و سمت شخصی که صحبت کرده) اعلام کرد: برای قهرمانی افراد بی بضاعت و استعدادیابی خانواده‌های محروم اقدامات لازم انجام شده است و ارائه امکانات، وسایل ورزشی و فضاهای ورزشی در دستور کار قرار گرفته است.
در این نشست، باقری از اداره کل رفاه اجتماعی استان تهران، روح الله گلستانی جم- مربی بین المللی دو ومیدانی ایران، امید آقایی سهرابوند- دبیر کمیسیون ورزش نیروهای انقلاب کشور و خانم کشوری- حبرنگار پایگاه خبری صدای چراغ امیدنیوز حضور داشتند.

در این جلسه مقرر شد، جمعیت جهادی ورزش ایران با توجه به رسالت بزرگی که با رهنمودهای مقام معظم رهبری بر عهده دارد، حمایت جدی شود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.