شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 13178
  پرینتخانه » اجتماعی, خبر ویژه تاریخ انتشار : 02 مرداد 1400 - 16:15 | 585 بازدید | ارسال توسط :

منطقه ثامن چشم انتظار عید ولایت

🔻معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری #منطقه۸، از آذین بندی میادین و معابر منطقه با ریسه های رنگی و پرچم های مزین به نام مولای متقیان علی(ع) در دهه ولایت خبر داد. 📝به گزارش روابط عمومی شهرداری #منطقه۸، معاونت خدمات شهری و محیط زیست گفت: یادآوری وقایع و ارزش های تاریخی و مذهبی با […]

منطقه ثامن چشم انتظار عید ولایت

🔻معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری #منطقه۸، از آذین بندی میادین و معابر منطقه با ریسه های رنگی و پرچم های مزین به نام مولای متقیان علی(ع) در دهه ولایت خبر داد.

📝به گزارش روابط عمومی شهرداری #منطقه۸، معاونت خدمات شهری و محیط زیست گفت: یادآوری وقایع و ارزش های تاریخی و مذهبی با بهره مندی از آثار هنری در فضاهای شهری و در طراحی منظر شهری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

🔻وی به اجرای آذین بندی معابر و میادین اشاره کرد و گفت: آذین بندی نوری در معابر و میادین اصلی منطقه از جمله اقدامات دراین زمینه است، افزود: اکران۳۹عدد بنر با محتوای دهه ولایت و امامت در بزرگراه ها و معابر سطح #منطقه۸، ۲۰بنرهای استندی در ساختمان های منطقه ونواحی، نورپردازی میادین و معابر با استفاده از ریسه های نوری شلنگی و بلوطی به متراژ۱۳۰۰ متر طول، نصب۱۵۰ عدد پرچم های الوان وطرح ولایت و نصب المان های نوری دائمی و نصب ۱۵هزار متر ریسه های پارچه ای الوان از اقدامات انجام شده در دهه ولایت است.

#روابط_عمومی_شهرداری_منطقه۸
#تهران_شهری_برای_همه
#خانواده_ارتباطی_ثامن

@saamentehran
instagram.com/saamentehran

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.