شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Saturday, 18 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 33681
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 17 بهمن 1402 - 20:23 | 53 بازدید | ارسال توسط :
با نگاه ۳۶۰ درجه؛ اجرایی می شود:

عزم ۴۵ روزه مدیریت شهری منطقه۱۴ برای نونوار شدن محله ها

شهردار منطقه۱۴ از برنامه ریزی و عزم جدی حوزه های مختلف شهرداری این منطقه برای نونوار شدن محلات و استقبال از بهار طبیعت و مناسبت های پیش رو خبرداد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، امیر یزدی طی هم اندیشی با معاونین و مدیران شهری این منطقه ضمن تبریک ایام الله فجر و جشن پیروزی […]

عزم ۴۵ روزه مدیریت شهری منطقه۱۴ برای نونوار شدن محله ها

شهردار منطقه۱۴ از برنامه ریزی و عزم جدی حوزه های مختلف شهرداری این منطقه برای نونوار شدن محلات و استقبال از بهار طبیعت و مناسبت های پیش رو خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، امیر یزدی طی هم اندیشی با معاونین و مدیران شهری این منطقه ضمن تبریک ایام الله فجر و جشن پیروزی انقلاب اسلامی بر عزم جدی همه حوزه های خدمت رسان شهری و آماده سازی برای نگهداشت، زیباسازی منظر شهری و بهبود کیفیت زندگی در محلات با توجه به نزدیک شدن ایام پایانی سال و اعیاد پیش رو تاکید کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه در راستای اجرای طرح تحول بیست‌گانه، موضوعات مختلف شهری منطقه در حوزه های مختلف ترافیکی، خدمات شهری و عمرانی با نگاه ۳۶۰درجه، نسبت به احصاء مشکلات و معضلات در دستور کار است، از همه حوزه های شهری خواست، دقیق و ریزبینانه برای افزایش رفاه حال شهروندان در بیش از ۴۰روز باقی مانده از سال، در اجرای پروژه های مختلف ترافیکی، عمرانی، خدمات شهری و اجتماعی منطقه بسیج شوند.

یزدی با ابراز خرسندی آمادگی منطقه برای بهره برداری از چند پروژه شهری همزمان با ایام مبارک فجر، این فعالیت ها را خدمتی به شهر و شهروندان پیش از فرارسیدن سال جدید عنوان کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.