شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Tuesday, 14 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 27555
  پرینتخانه » استانها تاریخ انتشار : 01 مرداد 1402 - 2:02 | 65 بازدید | ارسال توسط :

سومین جلسه ستاد توسعه فرصت های سرمایه گذاری در بخش کشاورزی

سومین جلسه ستاد توسعه فرصت های سرمایه گذاری در بخش کشاورزی با حضور دکتر خالدی مدیر کل امور اقتصادی  وزرات جهادکشاورزی و  دکتر لطفی زاد مجری طرح توسعه گلخانه های وزارت  برگزار شد. به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار صدای چراغ روشن، مختاری  رییس اتاق تعاون استان البرز  در سومین جلسه ستاد توسعه فرصت های سرمایه گذاری […]

سومین جلسه ستاد توسعه فرصت های سرمایه گذاری در بخش کشاورزی

سومین جلسه ستاد توسعه فرصت های سرمایه گذاری در بخش کشاورزی با حضور دکتر خالدی مدیر کل امور اقتصادی  وزرات جهادکشاورزی و  دکتر لطفی زاد مجری طرح توسعه گلخانه های وزارت  برگزار شد.
به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار صدای چراغ روشن، مختاری  رییس اتاق تعاون استان البرز  در سومین جلسه ستاد توسعه فرصت های سرمایه گذاری ،با بیان این که  اصلاح قوانین در حوزه کشاورزی امری مهم    است ، گفت: ضروری است موانع پیش روی  رشد و توسعه کشاورزی  برداشته شود.
وی در بخش دیگری به تسهیلات بانکی اشاره کرد و افزود: تسهیلات بانکی به دلیل  محدودیت های موجود، عملا کاری را از پیش نخواهد برد چرا که نیاز منابع مالی در حوزه کشاورزی فراتر از چیزی است که حتی وزارتخانه آن را به عنوان دغدغه می داند.
رییس اتاق تعاون استان البرز با تصریح این که  سرمایه گذاری مردم  در حوزه کشاورزی امری  اجتناب ناپذیر در بحث توسعه و رشد کشاورزی است، اذعان داشت:  اگر وزارتخانه شرایطی را  ایجاد کند که، مردم ده درصد از سرمایه بانکی خود را در این بخش سرمایه گذاری کنند قطعا اتفاقات بسیار خوبی  خواهد افتاد که  تعاونی ها بهترین  گزینه برای این موضوع است.  چرا که تعاونی ها تجمیع منابع مردم باضافه تسهیلات است که در نهایت منتج به گشایش بسیاری از مشکلات خواهد شد.
مختاری اضافه کرد: امید این می رود که متولیان امر در حوزه کشاورزی استان  بتوانند از سرمایه مردم به نحو احسن    در این راستا استقاده کرده تا مسیر به سمت رشد کشاورزی استان سوق داده شود. چرا که ظرفیت  البرز به حیث تولیدات کشاورزی در سطح بسیار بالایی است.
حسین عطری رییس  کمیسیون های کشاورزی و توسعه صادرات اتاق  تعاون البرز در بخش دیگری  گفت: به منظور معرفی بهتر ظرفیت های تولید محصولات کشاورزی استان و پروژه های سرمایه گذاری در راستای توسعه ، رویداد جشنواره کشاورزی استان البرز و به موازات آن برگزاری همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری در حوزه تخصصی کشاورزی بهترین گزینه استارتاپی  در راستای دو سیاست کلان توسعه صادرات و جذب سرمایه گذار خواهد بود.
وی افزود: سرمایه گذاران می توانند شخصیت های حقیقی و حقوقی خارجی ، ایرانیان خارج از کشور و سرمایه گذاران داخلی است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.