شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Tuesday, 14 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 26972
  پرینتخانه » استانها, اسلایدر صفحه اول تاریخ انتشار : 16 تیر 1402 - 15:20 | 92 بازدید | ارسال توسط :

سوت قطار شرکت تعاونی مدیریت و توسعه صادرات در استان البرز زده شد/ انتخابات هیات مدیره شرکت تعاونی مدیریت و توسعه صادرات استان البرز برگزار شد

اولین جلسه مجمع شرکت تعاونی مدیریت و توسعه صادرات استان البرز پیرو اقدامات و هماهنگی های به عمل آمده با سازمان ها ی ذیربط ، از جمله اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی البرز، ، اتاق تعاون استان در محل اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی با حضور دوازده نفر ازسهامداران حقیقی و […]

سوت قطار شرکت تعاونی مدیریت و توسعه صادرات در استان البرز زده شد/ انتخابات هیات مدیره شرکت تعاونی مدیریت و توسعه صادرات استان البرز برگزار شد

اولین جلسه مجمع شرکت تعاونی مدیریت و توسعه صادرات استان البرز پیرو اقدامات و هماهنگی های به عمل آمده با سازمان ها ی ذیربط ، از جمله اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی البرز، ، اتاق تعاون استان در محل اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی با حضور دوازده نفر ازسهامداران حقیقی و حقوقی شرکت در شرف تاسیس ، برگزار شد.
به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار صدای چراغ امید نیوز، اولین جلسه مجمع شرکت تعاونی مدیریت و توسعه صادرات استان البرز پیرو اقدامات و هماهنگی های به عمل آمده با سازمان ها ی ذیربط ، از جمله اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی البرز، ، اتاق تعاون استان در محل اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی با حضور دوازده نفر ازسهامداران حقیقی و حقوقی شرکت در شرف تاسیس ، برگزار شد.
علی مختاری رییس اتاق تعاون استان البرز در حاشیه برگزاری اولین مجمع و انتخاب هیات مدیره شرکت تعاونی مدیریت و توسعه صادرات استان البرز گفت: پیرو سیاست های کلان دولت محترم مبنی بر توسعه صادرات غیر نفتی و با توجه به ظرفیت‌های قابل توجه استان البرز در تولید محصولات در حوزه های مختلف از جمله ؛ کشاورزی، صنایع غذایی، دانش بنیان و …. ، اداره کل تعاون، رفاه و امور اجتماعی و اتاق تعاون استان البرز با هدف سازماندهی و همسویی این ظرفیت ها ، همواره بخش خصوصی را در تاسیس شرکت تعاونی مدیریت و توسعه صادرات استانی حمایت ویژه کرده اند.
مختاری افزود: تعاونی فوق می تواند بعنوان بازوی مهندسی فروش برای مهندسی تولید ایفای نقش کرده تا از این طریق تولیدات را بسمت، تولیدات صادرات محور سوق دهد. از اینرو با برگزاری جلسات هماهنگی با شرکت‌های تعاونی و فعالین اقتصادی استان اولین گام در مسیر تشکیل تعاونی مذکور برداشته شد.
وی همچنین اذعان کرد: به خود می بالیم که با بهره گیری از توان ظرفیت ها و پتانسیل های تولیدی و با درایت متخصصین این حوزه ، اکنون زنجیر تولید و به پیرو آن توسعه صادرات تولیدات استان حول محور این شرکت به بهترین شکل ممکن خواهد چرخید.
عبدالله دارایی مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان البرز نیز خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده از سوی همکاران عزیزم در اتاق تعاون استان و همچنین تأکیدات استاندار محترم البرز، امروز شاهد اولین مجمع و به تبع آن انتخابات هیات مدیره شرکت تعاونی مدیریت و توسعه صادرات استان البرز هستیم و راه اندازی این تعاونی با موضوع فعالیت ارائه خدمات مدیریتی، اجرایی و مشاوره‌ای در زمینه‌های مختلف مرتبط با مدیریت و توسعه بازرگانی می تواند به رشد و توسعه اقتصادی استان رونق بخشد.
وی گفت: فعالیت‌های اقتصادی، تجاری و بازرگانی و لجستیکی، پشتیبانی، انبار، حمل و نقل، ترخیص و گمرکات و همچنین خرید و فروش، صادرات و واردات کلیه کالاهای مجاز و برگزاری رویدادهای نمایشگاهی و جشنواره‌ای، اعزام و پذیرش هیئت تجاری و آموزش و ترویج و همچنین راه اندازی کسب و کار و مراکز تجاری و ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه اخذ تسهیلات بانکی و جذب سرمایه‌گذار از برنامه‌های تعاونی مدیریت و توسعه صادرات استان البرز است.

شایان ذکر است: طی این جلسه ضمن تبیین و قرائت اساسنامه و چارچوبهای قانونی در خصوص تاسیس شرکت تعاونی مدیریت و توسعه صادرات اتاق تعاون البرز ، کاندیداتوری انتخابات و تعیین هیات مدیره شرکت مذکور نیز به رای حاضرین گذاشته شد و در نهایت :
۱-حسین عطری با ۱۱رای
۲- علی نامداری با ۱۰رای
۳-غلامرضا شکری (نماینده شرکت تعاونی سرم سازی رازی) با ۹رای
۴-داوود طهماسبی(نماینده موسسه دانش بنیان تراز پردازان طاها) با ۸رای
۵-منیژه مختاری با ۸رای
به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و آقایان محمد عبدالهیان(نماینده شرکت دانش بنیان گیاهان زراعی) ، علی اصغر کرمانی و محمود جباری
به عنوان اعضای علی البدل
همچنین خانم ها الهام یادگیر بصیر. و معصومه شیخیان(نماینده شرکت شمس پلی پارس) به ترتیب بازرس اصلی و علی البدل
انتخاب شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.