شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Saturday, 18 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 32720
  پرینتخانه » استانها تاریخ انتشار : 20 دی 1402 - 15:13 | 55 بازدید | ارسال توسط :

رویداد بزرگ مردمی اشتغال در ساوجبلاغ برگزار می‌شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از برگزاری رویداد بزرگ مردمی اشتغال، معرفی مستقیم کارجویان به واحدهای تولیدی در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد. به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار صدای چراغ امید نیوز، عبدالله دارایی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با اعلام این خبر گفت: با ابلاغ مقام عالی وزارت تعاون کار […]

رویداد بزرگ مردمی اشتغال در ساوجبلاغ برگزار می‌شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از برگزاری رویداد بزرگ مردمی اشتغال، معرفی مستقیم کارجویان به واحدهای تولیدی در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.

به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار صدای چراغ امید نیوز، عبدالله دارایی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با اعلام این خبر گفت: با ابلاغ مقام عالی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با پیگیری قرارگاه جهادی اشتغال شهرستان ساوجبلاغ و همکاری مدیریت شهری شهرهای هشتگرد ، مهستان و دانشگاه‌های منطقه، فراخوان بزرگ معرفی مستقیم نیروهای کار به واحدهای تولیدی در ساوجبلاغ برگزار می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: در رویداد مردمی اشتغال بیش از ۷۰۰ فرصت شغلی با همکاری کارفرمایان محترم در ۲۵ دی ماه در مجتمع فرهنگی ۹ دی هشتگرد، مدیران واحدهای تولیدی، صنعتی و منابع انسانی شرکت‌های فعال منطقه، به صورت مستقیم با کارجویان گفتگو و نیروهای انسانی مورد نیاز خود را جذب و استخدام می‌کنند.

عبدالله دارایی گفت: رویداد مردمی اشتغال، فرصت مناسبی است کارفرمایان واحدهای تولیدی و صنعتی در فضای مناسب نیازها و فرصت‌های شغلی خود را ارائه کنند و کارجویان نیز بدون واسطه ضمن گفتگو با مدیران منابع انسانی و کارفرمایان‌ و ارائه رزومه و تخصص‌های کاری خود در جذب و استخدام در واحدهای تولیدی اقدام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز در ادامه خاطرنشان کرد: در رویداد مردمی اشتغال برابر هماهنگی‌های به عمل آمده در فرصت‌های شغلی برای فارغ التحصیلان دانشگاهی، دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته‌های فنی و مهندسی مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی نیز حضور خواهند یافت تا با همکاری دانشگاه‌های آزاد واحدهای نظرآباد و هشتگرد ، نسبت به استخدام فارغ التحصیلان دانشگاه اقدام شود.

کارجویان می‌توانند علاوه بر مراجعه مستقیم و حضوری به اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان ساوجبلاغ، به صورت تلفنی نیز با شماره گیری ۰۲۶۴۴۲۲۲۹۱۵ و ۰۲۶۴۴۲۲۴۰۴۵ داخلی ۶ یا ۱۱۸ سوالات خود را در این خصوص مطرح کنند و برای حضور در برنامه فوق ثبت نام کنند .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.