شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Tuesday, 14 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 27343
  پرینتخانه » استانها تاریخ انتشار : 26 تیر 1402 - 13:01 | 67 بازدید | ارسال توسط :

خزان زودرس گریبانگیر شهر کرج شده است / مدیریت شهری در تعامل با رسانه ها عدالت را مد نظر قرار دهد

رئیس شورای اسلامی شهر کرج بر لزوم توجه شهردار کرج به وضعیت نابسامان فضای سبز شهر تاکید کرد و گفت: امسال به دلیل اهمال در نگهداشت فضای سبز شهری شهروندان شاهد پاییز زودرس در سطح شهر هستند. به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار صدای چراغ امید نیوز، علی قاسم پور در ابتدای یکصد و بیستمین جلسه رسمی […]

خزان زودرس گریبانگیر شهر کرج شده است / مدیریت شهری در تعامل با رسانه ها عدالت را مد نظر قرار دهد

رئیس شورای اسلامی شهر کرج بر لزوم توجه شهردار کرج به وضعیت نابسامان فضای سبز شهر تاکید کرد و گفت: امسال به دلیل اهمال در نگهداشت فضای سبز شهری شهروندان شاهد پاییز زودرس در سطح شهر هستند.

به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار صدای چراغ امید نیوز، علی قاسم پور در ابتدای یکصد و بیستمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج ، ضمن گرامیداشت هفته بهزیستی و تامین اجتماعی و همچنین تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان (ع) اظهارداشت: به دلیل عدم برنامه ریزی روزهای گرم تابستان، در این ایام چهره درختان شهر دگرگون شده و شاهد خزان زودرس در درختان وفضای سبز شهر هستیم که باعث نارضایتی شهروندان شده است ، لذا شایسته است شهردار کرج سریعا نسبت به بررسی و حل موضوع اقدام کند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد :در روزهایی که مردم قصد دارند از روزهای تابستان استفاده کنند زمانی که بهمراه خانواده به بوستان های شهر مراجعه می کنند با چهره خزان زده درختان مواجه می‌شوند.
وی افزود:شهردار کرج در بحث جمع آوری زباله ها نیز موفق عمل نکرده است .

قاسم پور در بخش دیگری از سخنانش در خصوص اساسنامه پرداختی به رسانه ها افزود: نباید هیچگونه تبعیضی بین رسانه های منتقد و دیگر رسانه ها در پرداختی ها وجود داشته باشد.

وی با تاکید بر توزیع عادلانه پرداختی به رسانه ها افزود : رسانه‌ منتقد با نقد سازنده خود در راستای بهبود عملکرد مدیریت شهری و در نهایت آبادانی شهر تلاش می کند و باید با سعه‌ صدر پذیرای رسانه باشیم، همانطور که انتشار عملکرد مدیریت شهری و آگاهی شهروندان در این خصوص اهمیت دارد نقد صحیح نیز بسیار حائز اهمیت است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.