شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Tuesday, 14 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 22107
  پرینتخانه » استانها تاریخ انتشار : 14 شهریور 1401 - 12:54 | 97 بازدید | ارسال توسط :

تسریع در روند بیمه ورزشکاران ، داوران و مربیان شهرستان طالقان

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستائیان و عشایر استان گفت: ورزشکاران ، داوران و مربیان ۱۸ تا ۵۰ سال نیز در قالب مشاغل فصلی می توانند با کمک ۷۰ درصدی دولت در پرداخت حق بیمه از مزایای بلند مدت صندوق شامل ازکارافتادگی ، بازنشستگی و مستمری بازماندگان عضو صندوق شوند.

تسریع در روند بیمه ورزشکاران ، داوران و مربیان شهرستان طالقان

به گزارش خبرنگار صدای چراغ امیدنیوز؛ بشیری مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستائیان و عشایر استان ضمن حضور در اداره ورزش و جوانان شهرستان طالقان با عباسی رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان ،توجه به تامین اجتماعی برای اقشار مختلف جامعه را لازم دانست و گفت : تامین اجتماعی برای تمامی اقشار جامعه یک امر حیاتی می باشد و نقش مهمی در آینده افراد بخصوص در زمان پیری و ناتوانی خواهد داشت .
بشیری با اشاره به امکان استفاده ورزشکاران از مزایای صندوق عنوان کرد : ورزشکاران ، داوران و مربیان ۱۸ تا ۵۰ سال نیز در قالب مشاغل فصلی می توانند با کمک ۷۰ درصدی دولت در پرداخت حق بیمه از مزایای بلند مدت صندوق شامل ازکارافتادگی ، بازنشستگی و مستمری بازماندگان عضو صندوق شوند
عباسی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان طالقان نیز با استقبال از این طرح اذعان کرد : تامین اجماعی می‌تواند اهمیت و نقش بسزایی در آینده ورزشکاران ، داوران و مربیان خانواده آنان داشته باشد
عباسی افزود : با توجه به اینکه اکثر ورزشکاران سنی بین ۱۸ تا ۵۰ سال دارند و مشمول بیمه اجباری نمی باشند ، می‌توانند با تحت پوشش قرار گرفتن در این صندوق نسبت به آینده اطمینان خطر داشته باشند .
عباسی خاطرنشان کرد : اداره ورزش و جوانان از طریق تبلیغات محیطی ، فضای مجازی و …. جهت آشنایی هر چه بهتر مشمولان به معرفی صندوق پرداخته و متقاضیان را به کارگزار صندوق در این شهرستان معرفی خواهد کرد .

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.